Co zrobić, żeby Twoja oferta sprzedaży była atrakcyjna?

 Sprzedaż towarzyszy nam codziennie. Ciągle dokonujemy zakupów, a cały proces polega na wyborze odpowiedniego produktu spośród wielu różnych ofert. Konsumenci dobierają je według własnych kryteriów. Jeśli chcemy, by zdecydowali się na nasz, musimy znaleźć sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji.

 Rozwijaj kanały sprzedaży- ogłaszaj się w sieci

 Obecnie mało kto wyobraża sobie nabywanie produktów bez wykorzystania internetu. Dla wielu branż jest to podstawowe miejsce sprzedaży. Kupujemy tam wszystko, od pojedynczych piosenek muzycznych, po meble i całe nieruchomości. Jedynie żywność i artykuły spożywcze są bardziej popularne w sklepach stacjonarnych. Tam podczas zakupu najbardziej liczy się cena i atrakcyjny wygląd produktu. Może być nim przykładowo nieszablonowe opakowanie. W sprzedaży online dochodzą do tego dodatkowe czynniki, takie jak skuteczny i wpadający w oko opis. Najważniejszy jest jednak wybór odpowiedniego portalu, na którym zamieścisz swoją ofertę. Nawet jeśli będzie ona najlepsza z niezwykle konkurencyjną ceną, nie sprzeda się na źle dobranej stronie. Wystawienie produktu na witrynie oferującej artykuły z kompletnie innej branży będzie nieskuteczne ze względu na nieodpowiednią grupę docelową. Zwiększ szansę na powodzenie, ogłaszając się na stronie odwiedzanej przez dużą ilość osób. Coraz więcej osób poszukuje ofert na portalach z ogloszeniami, takimi jak Okeno. Mogą oni znaleźć tam asortyment z całego kraju, dostosowane do ich potrzeb czy możliwości finansowych.

 Niska cena to za mało. Dobra oferta powinna być atrakcyjna dla oka

 Oferty umieszczane są w wielu miejscach. Niemal każda marka prowadzi sprzedaż internetową. Firmy posiadają swoje własne sklepy online, które są tak samo ważną częścią biznesu jak sprzedaż stacjonarna. Wystawiając towar w internecie musimy pamiętać o czymś, co odróżni go od konkurencji. Ważne jest, by podkreślić jego atuty i cechy charakterystyczne. Spośród kilku umieszczonych obok siebie, podobnie brzmiących ofert, decydują detale. Coś, co sprawi, że będzie on atrakcyjny w oczach konsumenta. Standardem jest dodanie zdjęcia. Ich ilość i znaczenie zależy od branży. Szukając gumy do żucia nie jest to tak istotne, jak jej smak czy rodzaj. Jednak podmioty wystawiające towary o znacznie większej wartości, jak samochody, działki czy domy na sprzedaż, nie mogą zapomnieć, że bez dobrej fotografii szybkie znalezienie kupca jest praktycznie niemożliwe. Załączmy ich kilka, podkreślając atuty naszej nieruchomości, położenie,wielkość czy otaczającą je zieleń. Zamieszczając ogłoszenie wszystko możesz zrobić zupełnie sam. Ofertę i zdjęcia może dodać nawet osoba prywatna, nie trzeba być pośrednikiem czy profesjonalną firmą. Pamiętajmy tylko, że powinny one być w dobrej jakości  i odzwierciedlać realny stan oferowanego przez nas produktu.

 

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *