Przekonaj się, dlaczego warto zadbać o czołową pozycję w wyszukiwarce

Jeżeli dotąd nie doceniałeś korzyści płynących z wysokiej lokaty w wynikach wyszukiwania Google, warto zastanowić się nad działaniami, które realnie mogą powiększyć twoją grupę docelową oraz przełożyć się na zadowalającą sprzedaż online. Oczywiście agencje marketingu internetowego na przestrzeni ostatnich lat wypracowały znaczną ilość narzędzi pomocnych w podbijaniu sieci, dlatego rozsądnie jest zacząć rozważania od przybliżenia najskuteczniejszych opcji.

Im lepiej zoptymalizowana strona, tym wyższe miejsce

Niemal wszystkie wysiłki ludzi zajmujących się promocją w świecie WWW są skierowane na dbanie o widoczność strony w wyszukiwarce Google. Nic w tym dziwnego, zważywszy że aż 93% internautów to osoby aktywnie posługujące się narzędziem kalifornijskiej korporacji do nawigowania w globalnej pajęczynie. Ogrom użytkowników przewijających się każdego dnia przez mechanizm wyszukujący pozostaje najlepszym argumentem przemawiającym za skoncentrowaniem się na pozycji w rankingu Google.

Na początek powinniśmy realnie ocenić kształt oraz skuteczność naszej witryny, a więc dokonać audytu pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarek. O przydzielonym nam miejscu w rezultatach wyszukiwania może decydować aż około dwustu czynników, więc idealną sytuacją byłoby zdać się na ekspertyzę fachowca od optymalizacji, czyli tak zwanego seowca. Profesjonalista z dziedziny Search Engine Optimization nie tylko sprawdzi, co jest nie w porządku z naszym serwisem, ale też zaproponuje i wykona potrzebne poprawki. Zmieni architekturę strony, rozmieszczenie kluczowych elementów, uatrakcyjni treści oraz uzupełni kod HTML, przy okazji wpływając na responsywność projektu i szybkość działania witryny (więcej: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/).

07-afterweb-zew - srodek

Uzyskaj stałe źródło napływu klientów przez pozycjonowanie

Miejsce w pierwszej dziesiątce wyników Google w zapytaniach dotyczących interesującej nas branży to najprostsza droga do zbudowania wizerunku i charakteru marki, co jednak ważniejsze, prowadzenie w rezultatach wyszukiwarki wiąże się z oczywistym zastrzykiem gotówki i wyższymi obrotami przedsiębiorstwa. Warto więc raz uzyskaną dominację na liście stron utrzymać na dłużej – najlepiej przy pomocy prawie obowiązkowego dziś pozycjonowania. Pozycjoner przez szereg działań rozproszonych po różnych strategicznych punktach sieci wzmocni zasięg proponowanej przez nas zawartości i umiejętnie przekieruje ruch ze stron, które skupiają naszych potencjalnych klientów. Skutkiem tych poczynań zaś Google weźmie pod uwagę korzystne statystyki plasując nas wyżej niż mniej docenianą przez klikających konkurencję. Nie ma zatem najmniejszych wątpliwości, iż skupienie na głównym narzędziu Google jest najlepszym rodzajem promocji.

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *