Tesco teraz w wersji kompaktowej

Firma Tesco Polska przekazała pracownikom szczegóły planu dotyczącego skoncentrowania swoich działań w Polsce na formatach mniejszych sklepów, które notują lepsze wyniki.
Decyzja ta oznacza przebudowę największych hipermarketów w Polsce do formatu tzw. hipermarketu kompaktowego, który funkcjonował będzie obok istniejącego formatu supermarketów.
Pierwszy etap zmian we wszystkich pozostałych dużych hipermarketach zaplanowany jest na sierpień i wiąże się z redukcją asortymentu w największych sklepach, aby zakupy dla klientów były prostsze i bardziej przyjazne. Jednocześnie nowa oferta będzie także prostsza do zarządzania dla pracowników w sklepach. W hipermarketach kompaktowych oraz supermarketach gama produktów spożywczych również zostanie odpowiednio dopasowana i uproszczona.
– Nasza decyzja, by skupić się na mniejszych formatach sklepów odzwierciedla zmieniające się oczekiwania polskich klientów i trendy na rynku detalicznym- mówi Matt Simister, prezes Tesco w Europie Środkowej. -Nasze hipermarkety kompaktowe i supermarkety będą cały czas oferować bogaty wybór produktów spożywczych, wraz z popularną marką odzieżową F&F czy sezonowymi produktami przemysłowymi.
Do sprzedaży i zamknięcia wytypowano następujące placówki: HM Tychy, HM Warszawa Piastów, HM Rzeszów, HM Żary, HM Warszawa Gocław, HM Bydgoszcz, HM Gdynia ul. Nowowiczlińska 35, HM Gorzów Wielkopolski oraz mniejsze formaty w Sosnowcu i Warszawie przy ul. Wolskiej.
– Co do regionu świętokrzyskiego mamy wiadomość jedynie dotyczącą Kielc, gdzie w galerii Echo obiekt zostanie zmniejszony i dostosowany do nowego formatu- mówi Małgorzata Stępień Przewodnicząca Komisji Oddziałowej NSZZ Solidarność Tesco Polska Regionu Świętokrzyskiego. Nie mamy informacji, że jakieś ruchy w tym likwidacje, czy zwolnienia dotkną inne placówki handlowe w naszym regionie.
Więcej o sprawie w poniedziałkowym wydaniu papierowym Gazety Ostrowieckiej.

Print Friendly, PDF & Email

2 thoughts on “Tesco teraz w wersji kompaktowej

  • 31 lipca 2019 at 13:28
    Permalink

    ostrowieckie Tesco niesamowicie obniżyło loty co dobitnie widać po frekwencji klientów – teraz to taki średniej jakości sklep wielkopowierzchniowy z ubogim asortymentem ale z cenami na poziomie gdy był sklepem atrakcyjnym podażowo gdy ludzie przyjeżdżali z innych miast żeby kupić towary dobrej i bardzo dobrej jakości – dziś dyskonty Biedronka i Lidl przebijają atrakcyjnością tak znaną światową firmę ; Tesco podzieliło los MiniMala ,niegdyś wspaniałego marketu – smutne to dla nas Ostrowczan…

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *