Adriana Jeruzal  Powiatowym  Rzecznikiem Konsumenta

Od 1 marca br. powiat ostrowiecki ma nowego rzecznika  konsumenta. Funkcję tę pełni Adriana Jezural. Z pochodzenia jest ostrowczanką. Ukończyła studia prawnicze na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Pani A. Jeruzal przez kilkanaście lat pracowała jako radca prawny w spółkach kapitałowych branży informatycznej, budowlanej i produkcyjnej. Ostatnio pracowała w jednej ze spółek gminnych oraz realizowała nieodpłatną pomoc prawną w jednej instytucji samorządowych.

-Myślę, że moje doświadczenie w dziedzinie prawa, w szczególności w zakresie prawa cywilnego i gospodarczego, będzie pomocne w pracy na stanowisku powiatowego rzecznika konsumentów. Mam nadzieję, że godnie zastąpię mojego poprzednika pana Marka Osmalę – mówi  A. Jeruzal.

Z pewnością konsumenci z powiatu ostrowieckiego będą mogli liczyć na profesjonalne wsparcie w rozwiązaniu ich problemów, z którymi zderzają się w życiu codziennym. Jak przyznaje A. Jeruzal, z każdym rokiem zwiększa się świadomość konsumentów, co do przysługujących im praw, ale też obowiązków wynikających z zawieranych umów.

Obowiązujące obostrzenia wynikające z sytuacji epidemiologicznej ograniczają możliwości bezpośrednich spotkań, stąd też mieszkańcy zachęcani są do kontaktu z Powiatowym Rzecznikiem Konsumenta drogą telefoniczną tel. 41 247 61 42 w godz. 7.30 -15.30 w poniedziałki, wtorki, środy i piątki oraz drogą elektroniczną: rzecznikkonsumenta@powiat.ostrowiecki.eu

Bezpośrednie wizyty mieszkańców będą możliwe jedynie w pilnych przypadkach, po uprzednim umówieniu się telefonicznym.

 

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *