Wygodnie, nowocześnie, cyfrowo – oddział 1 PKO Banku Polskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim w nowym miejscu

Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim w przyszłym roku będzie obchodził 70 lecie istnienia, a już od 8 listopada br. swoje bankowe sprawy klienci załatwią w nowoczesnym i cyfrowym wnętrzu, w samym centrum miasta przy ul. Siennieńskiej 11.

Budynek, do którego właśnie przeniósł się oddział jest dogodnie położony – placówka jest dobrze skomunikowana, świetnie widoczna i łatwo dostępna. Istotną zmianą jest usytuowanie oddziału na jednym poziomie – co jest dużym ułatwieniem dla osób starszych, z niepełnosprawnościami czy też rodziców z małymi dziećmi. Jak w każdej ostatnio uruchamianej placówce królują tu nowoczesne wnętrza, pojawiły się donice z kwiatami, elementy zieleni na ścianach i regionalna tapeta z trasy z rezerwatu „Krzemionki” z okolic Ostrowca Świętokrzyskiego. Pojawiły się też technologiczne rozwiązania – m.in. zrezygnowano z papierowych plakatów, a materiały informacyjne i marketingowe prezentowana są na dużych ekranach, tabletach czy na stanowisku internetowym.

– Otwarty właśnie Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim to przykład naszych działań, jakie podejmujemy, aby usprawnić obsługę naszych klientów. Klienci znajdą tutaj zarówno pomoc w dobraniu najodpowiedniejszej oferty, porady w kwestiach finansowych, jak również wsparcie w korzystaniu z kanałów zdalnych, które w ostatnich latach zyskują na popularności. Jako największy bank w Polsce wiemy, jak ważna jest możliwość załatwienia większości spraw online. Dlatego stale poszerzamy ofertę i usługi w tym zakresie dzięki rozwijaniu naszej aplikacji mobilnej IKO oraz serwisu transakcyjnego iPKO. W ostrowieckim oddziale od teraz klienci mogą również skorzystać z urządzenia samoobsługowego, w którym przy wsparciu doradcy, w wygodny i szybki sposób dokonają najprostszych czynności, jak sprawdzenie salda, czy przelew

podkreśla Iwona Kubańska, dyrektor krakowskiego Regionu Bankowości Detalicznej w PKO Banku Polskim.

Większość czynności klienci mogą wykonać w asyście doradców na ekranach dotykowych lub wykorzystując swoje smartfony. Takie rozwiązania pozwalają ograniczyć konieczność wydruków papierowych, co jest rozwiązaniem przyjaznym środowisku. Na stanowisku internetowym klient samodzielnie lub z pomocą doradcy może wykonać operacje finansowe. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą nauczyć się korzystać albo podszkolić z kolejnych funkcji serwisu internetowego iPKO.

– Cieszymy się, że od teraz przestrzeń oddziału jest wygodna, łatwo dostępna dla wszystkich i umożliwia załatwienie wszelkich bankowych spraw w dyskretnym i przyjemnym otoczeniu. Jednocześnie to miejsce pełne nowoczesnych cyfrowych rozwiązań dla klientów, którzy chętnie korzystają z bankowości internetowej i mobilnej albo chcą się tych nowinek technologicznych nauczyć. Jesteśmy w Ostrowcu od wielu lat i obsługujemy kolejne pokolenia naszych klientów. Niezmiennie dostarczamy pełen pakiet usług finansowych dla mieszkańców miasta i okolicznych gmin. Tym bardziej cieszymy się, że od teraz możemy to robić dalej w nowoczesnej przestrzeni – mówi Jacek Milner, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim.

Jeśli ktoś chciałby skorzystać z cyfrowej bankowości, ale dotychczas bał się zapytać o szczegóły to doradcy na miejscu dokładnie wyjaśnią „jak to się robi”, czyli np. jak łatwo i wygodnie można korzystać z aplikacji mobilnej IKO, czyli bankowości w telefonie albo jak nie dać się oszukać cyberprzestępcom.

Nowy, ostrowiecki oddział PKO Banku Polskiego, tak jak i w poprzednim miejscu, obsługuje nie tylko klientów indywidualnych, ale także małe i średnie przedsiębiorstwa. Klient, który korzysta z rachunku firmowego ma do wyboru wiele opcji finansowania biznesu – od kredytu inwestycyjnego, limitów obrotowych przy rachunku do transakcji leasingowych na korzystnych warunkach.

W nowej przestrzeni jest miejsce na obsługę klientów przy 6 stanowiskach doradczo-transakcyjnych oraz w 5 kameralnych pokojach spotkań biznesowych. Nowa aranżacja zapewnia dyskrecję i komfort obsługi. Dla klientów dostępne są dwa bankomaty z funkcją wpłatomatu czynne całą dobę oraz wrzutnia. W oddziale klientów wspiera 18 doradców.

Kilka pytań do Jacka Milnera, dyrektora Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim:

1. Na czym chcecie się szczególnie skupić w obsłudze klientów w nowej przestrzeni?

Każdego klienta w oddziale traktujemy w sposób szczególny. Naszej pomocy potrzebują głównie klienci, którzy nie korzystają dotąd z bankowości internetowej i urządzeń samoobsługowych, dlatego szczególnie ważne jest dla mnie umiejscowienie stanowiska internetowego w naszej placówce. Sądzę, że zarówno stanowisko, jak i inne urządzenia, np. tablety, które wspomagają klientów w prostych czynnościach usprawnią naszą obsługę, a klientom dadzą większą swobodę w wykonywaniu spraw bankowych. Oczywiście, w każdej chwili doradcy posłużą pomocą w obsłudze takich urządzeń.

2. Z czego jest pan wyjątkowo dumny jako dyrektor oddziału PKO Banku Polskiego?

Jesteśmy w Ostrowcu Świętokrzyskim od 70 lat. Często nasi klienci zarówno indywidualni jak i biznesowi  to rodziny dwu, a czasem i trzypokoleniowe. Są z nami od kilkudziesięciu lat. To dowód na to, że jesteśmy kompetentni, a do każdej osoby i firmy która odwiedza nasz oddział potrafimy podejść indywidualnie. To zasługa pracowników i z nich jestem wyjątkowo dumny.

3.  Oddział 1 w Ostrowcu Świętokrzyskim działa od wielu lat. Czym oddział jest dla lokalnej społeczności?

Jesteśmy bankiem pierwszego wyboru dla mieszkańców miasta i powiatu. Współpracujemy  ze wszystkimi spółdzielniami mieszkaniowymi i większością wspólnot mieszkaniowych zlokalizowanych  na terenie powiatu. Mamy istotny udział w obsłudze bankowści osobistej oraz firm. Współpracujemy ze szkołami w ramach SKO i stąd częste wizyty w oddziale rodziców z dziećmi, aby założyć pierwszy rachunek. Oddział więc jest miejscem, gdzie każdy rodzaj klienta  znajdzie fachową obsługę i profesjonalne doradztwo.

4. Jakie obszary swojej działalności chcecie udoskonalać po przeniesieniu oddziału do nowej lokalizacji? Na czym warto się skoncentrować w najbliższym czasie?

Nowa lokalizacja  i  nowoczesna placówka to wyzwania i  impuls do kolejnych działań. Jednym z wyzwań będzie praca nad budowaniem wizerunku oddziału w internecie. Tak jak wcześniej wspomniałem bardzo mocno stawiamy na  możliwości  „bankowania” zdalnego poprzez IKO, iPKO, sprzedaż w asyście – właśnie te elementy zamierzamy wzmacniać. Chcemy także rozwijać relacje i budować przestrzeń do dalszego rozwoju we wszystkich biznesach poprzez tradycyjny kanał obsługi, czyli oddział wykorzystując możliwości współpracy z jednostkami oraz spółkami Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. Satysfakcja klienta ze świadczonych usług wciąż jest priorytetem.

5. Czy podejmujecie działania poza siedzibą banku – wśród lokalnych społeczności?

Pracownicy Oddziału chętnie angażują się we wszystkie akcje charytatywne zarówno na poziomie lokalnym jak i mikrorynkowym i regionalnym. Chociażby we wrześniu wsparliśmy finansowo akcję charytatywną Stowarzyszenia na rzecz Warsztatu terapii Zajęciowej „Szansa” w Ostrowcu Świętokrzyskim. Dzięki tej akcji możliwy będzie zakup specjalistycznego ultralekkiego aktywnego wózka inwalidzkiego dla Natalki, która jest mieszkanką Ostrowca Św. W ostatnim czasie zakupiliśmy także pomoce dydaktyczne dla uczniów PSP nr 7.

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *