Zamknij

„Otwórz firmę na internet” - nowa ogólnopolska kampania wizerunkowa Grupy WeNet

Artykuł sponsorowany 10:27, 03.10.2025 Aktualizacja: 10:33, 05.10.2025
WeNet WeNet

Pod hasłem „Otwórz firmę na internet” wystartowała nowa ogólnopolska kampania wizerunkowa Grupy WeNet - partnera technologicznego dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Kampania jest elementem nowej strategii mającej na celu uplasowanie WeNet na pozycji partnera technologicznego małych i średnich firm. Wiele przedsiębiorstw wciąż nie ma strony internetowej, wizytówki online czy profili w social mediach, co negatywnie wpływa na zaufanie klientów do firmy i jej wiarygodność. WeNet alarmuje - brak obecności Twojej firmy w necie oznacza realną utratę klientów na rzecz konkurencji.

W świecie opartym na technologii, gdzie zmiany zachodzą szybciej niż kiedykolwiek wcześniej potrzebne są rozwiązania, które nadążają za nową rzeczywistością. Ambicją WeNet jest udostępnienie małym i średnim przedsiębiorcom najnowszych rozwiązań i technologii dotychczas zarezerwowanych dla większych biznesów. Grupa wychodzi naprzeciw wyzwaniom stojącym przed MŚP, m.in. wprowadzając ofertę stron internetowych AI Ready - zaprojektowanych od podstaw w taki sposób, aby odpowiadały nowym sposobom wyszukiwania informacji i umożliwiały firmom zaistnienie w wielu kanałach (w tym wyszukiwarkach AI). Dzięki temu przedsiębiorcy mogą skuteczniej docierać do klientów i tym samym wyprzedzać konkurencję.

Głównym celem kampanii jest uświadomienie lokalnym firmom, jak kluczowa dla ich rozwoju i przetrwania na rynku jest obecność online. W coraz bardziej konkurencyjnym środowisku brak strony internetowej, jej słaba jakość czy brak zaktualizowanych informacji oznaczają realną utratę klientów, których najprawdopodobniej przejmie konkurencja.

„Strona internetowa to dziś podstawowa wizytówka firmy. Jeśli jest przestarzała, nieaktualna, nie działa lub w ogóle jej nie ma, klienci po prostu pójdą do konkurencji. Znajdą kogoś innego w necie. A przecież nikt nie chce tracić potencjalnych klientów, zwłaszcza że dziś zdobywa się ich coraz trudniej. Co więcej - nawet zadowoleni klienci przestają polecać, jeśli nie mają źródła, które mogliby podesłać znajomym” - mówi Joanna Plona, CEO Grupy WeNet.

Spoty reklamowe utrzymane w żartobliwym tonie przedstawiają codzienne sytuacje, w których bohaterowie chcą polecić innym firmę, z usług której są zadowoleni, ale nie mogą - bo firma nie ma strony internetowej, strona jest przestarzała albo nie działa prawidłowo. Komunikat jest jasny - nie masz dobrej i aktualnej strony - klienci znajdą kogoś innego w necie.

W kampanii wykorzystano nową identyfikację wizualną Grupy WeNet, która symbolizuje nowoczesne i biznesowe podejście do potrzeb klientów, dopasowane do dzisiejszego świata technologii.

„Rebranding WeNet to nie tylko nowa identyfikacja wizualna - to symbol naszej nowej strategii. Dzięki szerszemu portfolio produktów wspieramy małe i średnie przedsiębiorstwa w prowadzeniu i rozwijaniu ich biznesu, umożliwiając im skuteczne konkurowanie na rynku. To jasna deklaracja obranego kierunku: technologia i innowacja nie są już luksusem, ale koniecznością dla każdego, kto chce rozwijać swoją firmę i skutecznie budować przewagę nad konkurencją, czy to lokalną, czy globalną. Jako WeNet chcemy towarzyszyć przedsiębiorcom na tej drodze - zapewniać odpowiednio dobrane rozwiązania - od stron zaczynając, na narzędziach do wspierania operacji biznesowych kończąc. Robimy to, by właściciele biznesów mogli skupić się na tym, co dla nich najważniejsze - na prowadzeniu i rozwoju swojej firmy” - podsumowuje Joanna Plona.

Grupa WeNet dostarcza rozwiązania, które odpowiadają na realne potrzeby przedsiębiorców - od tworzenia stron internetowych i sklepów e-commerce, przez marketing online, po kompleksowe wsparcie w prowadzeniu firmy - narzędzia do zarządzania relacjami z klientami, kalendarz wizyt, zarządzanie magazynem czy codzienne operacje biznesowe.

Za realizację spotów odpowiadają uznani twórcy z branży, reżyserem spotu jest Marcin Pucyk. Jego kreatywne projekty były wielokrotnie nagradzane, m.in. BRONZE DRUM na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Golden Drum, a także zdobywały najwyższe wyróżnienia na prestiżowych festiwalach, takich jak Grand Prix Effie czy Cannes Lions. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja SPOT AND DOT, produkcję spotów studio Truskavka, natomiast planowanie i zakup mediów agencja Sales&More.

„Zależało nam na najwyższej jakości, dlatego do współpracy zaprosiliśmy najlepszych. Połączenie kreatywności, doświadczenia i profesjonalnego podejścia zaowocowały ciekawą, wyróżniającą się i przyciągającą uwagę kampanią. Połączenie oryginalnego insightu ze świetnym spojrzeniem reżysera, poczuciem humoru i doskonałym castingiem dało efekt, który przewyższył nasze oczekiwania” - dodaje Elżbieta Piotrowska-Krzak, odpowiadająca za marketing w WeNet.

Kampania obejmuje emisję 30-sekundowego spotu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz 30- i 15-sekundowych materiałów filmowych online. Wykorzystane zostały różnorodne formaty: wideo, display, search, content marketing oraz mailingi, zapewniając szeroki zasięg i efektywne dotarcie.

Spoty kampanii można obejrzeć tutaj: .

Źródło informacji: WeNet

(Artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop

OSTATNIE KOMENTARZE

Odpowie za atak na pielęgniarza

Ja bym mu dał karę tylko za te obrażenia cielesne bo bić się nie wolno. I to jak u zwykłego obywatela a nie jakiś namaszczony. Tak samo zlikwidowałbym te wszelkie znieważenia zniesławienia itp. Już Bodnar miał to zrobić to odszedł z funkcji. Bo same słowa nie łamią rąk. A jeszcze w stosunku do namaszczonych co mają broń itp. W USA mają wolność słowa bezwzględną zapisaną w konstytucji i tego nima. I dobrze jest spokój. Za to można dostać kulkę za niewykonanie poleceń czego nie popieram. W ogóle jestem przeciwnikiem broni wojen itp. pacyfistą. A policjant taki sam człowiek jak każdy i nie powinien mieć takich przywilejów że nie wolno nic powiedzieć ani palcem nie kiwnąć. Każdy powinien być równy. A jak mi groził typ z olx to kazali zablokować tak samo jak dzwonią oszuści. Albo umorzyli kradzież części ogrodzenia bo w takich samych butach i z takim samym rozmiarem jakby wzięli odcisk może chodzić każdy. A było nagranie z monitoringu.

pokemon

13:47, 2025-10-04

Mamy decyzję środowiskową dla S74

Co nam do tego ? W dalszym ciągu Ostrowiec wraz z mieszczącymi tu zakładami przemysłowymi jest pominięty i nawet DK9 przebiegająca przez Powiat Ostrowiecki jest drogą drugiej/trzeciej kategorii w porównaniu do innych Dróg Krajowych w Polsce.

OOOO

10:51, 2025-10-04

Mamy decyzję środowiskową dla S74

Miejcie ważną decyzję środowiskową dla DK9 i dwujezdniowej obwodnicy swojego miasta.

zatroskany

06:05, 2025-10-04

Szybkie randki dla organizacji pozarządowych

Jak wam się nudzi w tych samorządach to może pójdźcie na całość i urządzicie coś w rodzaju "Magii Nagości" , ostrowieckiej wersji "Big Brother" ," Mam talent" lub "Taniec z Samorządowymi Gwiazdami" Gdyby tylko wasza głupota potrafiła latać to już dawno byście wylądowali na Księżycu 🤣🤣🤣

SlyUK

18:05, 2025-10-03

0%