Właściwa reakcja serwisu producenta. Zwrot gotówki za niesprawną kuchenkę

-Kilka miesięcy temu kupiłam nowoczesną kuchenkę gazowo –elektryczną. Decydując się na wymianę tego kuchennego sprzętu nie przypuszczałam, że może mi przysporzyć takich kłopotów – skarżyła się Krystyna C.
Już pierwszy wypiek ciasta zakończył się jego spaleniem. Druga próba dała taki sam skutek. Na początku sądziłam, że może popełniam jakieś błędy w obsłudze piekarnika. Szczegółowo zapoznałam się więc z instrukcją obsługi, po czym podjęłam kolejną próbę wypieku sernika. Kiedy placek znów się spalił, nabrałam pewności, że to z powodu jakiejś wady technicznej kuchenki. Zadzwoniłam do serwisu i zgłosiłam swój problem. Wkrótce przyjechał przedstawiciel serwisu i po obejrzeniu kuchenki, oszacował swoją ewentualną usługę na 50 zł. Zastrzegł jednocześnie, że nie uda mu się całkowicie usunąć problemu, bowiem ta kuchenka „tak ma”. Nie zapłaciłam za proponowaną usługę, okazując posiadaną kartę gwarancyjną. Ponownie zgłaszałam serwisowi wadę piekarnika, oczekując na usunięcie nieprawidłowości. Przedstawiciel serwisu miał przyjechać z surowym ciastem, aby upiec je u mnie i sprawdzić, dlaczego tak funkcjonuje kuchenka. Mimo ustalonego terminu wizyty, nikt nie przyjechał. Interweniowałam jeszcze w tej sprawie kilkakrotnie. Bez spodziewanego rezultatu.
Poprosiłam jeszcze o pomoc rzecznika konsumenckiego. Kiedy już wyczerpałam dostępne możliwości, pomyślałam, że może zgłoszę się ze swoją sprawą do Redakcji „Gazety Ostrowieckiej”.
Po wysłuchaniu skargi naszej Czytelniczki zapytaliśmy ją, jak widzi rozwiązanie swojego problemu? Wyjaśniła, że oczekuje rozwiązania umowy sprzedaży i zwrotu pieniędzy za kuchenkę. Po nieskutecznej interwencji, w sklepie i w serwisie, skierowaliśmy pismo do producenta, opisując kłopoty klientki z obsługą kuchenki, prosząc jednocześnie o pomoc w rozstrzygnięciu jej sprawy. Więcej szczegółów, dotyczących tej sprawy, podaliśmy w bezpośredniej rozmowie z rzecznikiem prasowym producenta kuchenki. Jeszcze tego samego dnia otrzymaliśmy pomyślną wiadomość, iż serwis krajowy, zgodnie z prośbą klientki zwróci jej gotówkę za zakupiony sprzęt. Taką informację niezwłocznie przekazaliśmy naszej Czytelniczce.

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *