W grudniu we wszystkich sklepach sieci, z którą współpracuje Farma Świętokrzyska z Borii, pojawiły się warzywa Bio znakowane przy pomocy natural branding?u, czyli z wykorzystaniem naturalnego światła.
?php>
Są to: Bio dynia piżmowa oraz Bio seler.
?php>
?php>
Metoda naturalnego znakowania jest zupełnie bezpieczna. Nie oddziałuje na strukturę i wartości odżywcze produktów. Z wykorzystaniem skupionej wiązki światła na warzywie pojawia się ?tatuaż?. W ten sposób warzywa Bio będą dostępne bez opakowań, a informację o tym, że są to produkty Bio,
?php>
znajdziemy bezpośrednio na skórce.
?php>
?php>
? Od początku istnienia farmy realizujemy ideę rolnictwa ekologicznego, w ten sposób klienci Lidla w całej Polsce mają dostęp do świeżych warzyw i owoców Bio - mówi prezes Farmy Świętokrzyskiej, Łukasz Gębka. Dzięki wieloletniej współpracy możemy nieustannie się rozwijać i wprowadzać nowe, innowacyjne rozwiązania. Naszym najnowszym projektem jest natural branding, czyli znakowanie owoców i warzyw naturalnym światłem. Cieszymy się, że właśnie udało nam się, wspólnie z siecią Lidl, wprowadzić na rynek pierwsze produkty oznaczone w ten sposób. Wartym podkreślenia jest fakt, że ten sposób znakowania w żaden sposób nie ingeruje w warzywa, są one pełnowartościowe. Co więcej, po obraniu skórka jest w pełni kompostowalna.
?php>
Metoda znakowania warzyw, która została wprowadzona przez Farmę Świętokrzyską we współpracy z siecią Lidl, z pewnością przyczyni się w dużej mierze do zmniejszenia liczby opakowań, które trafi ają na wysypisko śmieci.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ostrowiecka.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz