Warzywa z tatuażami

W grudniu we wszystkich sklepach sieci, z którą współpracuje Farma Świętokrzyska z Borii, pojawiły się warzywa Bio znakowane przy pomocy natural branding’u, czyli z wykorzystaniem naturalnego światła.
Są to: Bio dynia piżmowa oraz Bio seler.


Metoda naturalnego znakowania jest zupełnie bezpieczna. Nie oddziałuje na strukturę i wartości odżywcze produktów. Z wykorzystaniem skupionej wiązki światła na warzywie pojawia się „tatuaż”. W ten sposób warzywa Bio będą dostępne bez opakowań, a informację o tym, że są to produkty Bio,
znajdziemy bezpośrednio na skórce.


– Od początku istnienia farmy realizujemy ideę rolnictwa ekologicznego, w ten sposób klienci Lidla w całej Polsce mają dostęp do świeżych warzyw i owoców Bio – mówi prezes Farmy Świętokrzyskiej, Łukasz Gębka. Dzięki wieloletniej współpracy możemy nieustannie się rozwijać i wprowadzać nowe, innowacyjne rozwiązania. Naszym najnowszym projektem jest natural branding, czyli znakowanie owoców i warzyw naturalnym światłem. Cieszymy się, że właśnie udało nam się, wspólnie z siecią Lidl, wprowadzić na rynek pierwsze produkty oznaczone w ten sposób. Wartym podkreślenia jest fakt, że ten sposób znakowania w żaden sposób nie ingeruje w warzywa, są one pełnowartościowe. Co więcej, po obraniu skórka jest w pełni kompostowalna.
Metoda znakowania warzyw, która została wprowadzona przez Farmę Świętokrzyską we współpracy z siecią Lidl, z pewnością przyczyni się w dużej mierze do zmniejszenia liczby opakowań, które trafi ają na wysypisko śmieci.

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *