Od sierpnia ubiegło roku trwa remont Urzędu Miasta w Opatowie.
?php>
Warunki pracy burmistrzów oraz pracowników nie należą do komfortowych. Część pracowników narzeka na obecne warunki pracy, ale prowadzony remont ma się ku końcowi. Magistrat nie jest dostępny dla mieszkańców gminy, ale nie w związku z remontem, ale panującą pandemią. -Prace są robione w ramach projektu, który obejmował remont Szkoły Podstawowej Nr 2 w Opatowie oraz budynek urzędu miasta - mówi burmistrz Miasta i Gminy Opatów, Grzegorz Gajewski. Budynek szkoły został poddany już termomodernizacji. W ramach termomodernizacji urzędu zostały docieplone stropy nad pomieszczeniami biurowymi, podłogi w ciągu, który znajduje się nad podcieniami, gdzie były największe straty ciepła. Wymienione zostały okna w całym urzędzie oraz grzejniki. Została zamontowana pompa ciepła, nowy piec gazowy oraz panele fotowoltaiczne. Roboty zawarte w projekcie termomodernizacyjnym zostały już zakończone. Obecnie trwają prace uzupełniające ze środków własnych gminy.
?php>
W ramach termomodernizacji remont kosztował 1,5 mln złotych, z czego dofinansowanie unijne wyniosło 50 proc.
?php>
-Dodatkowo w ramach remontu uzupełniające ze środków własnych, korzystając przy tym z czasu pandemii są wymieniane posadzki, schody, remontowana toaleta na parterze urzędu z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych - mówi burmistrz. Urząd Stanu Cywilnego, do którego jest najwięcej petentów, zostanie przeniesiony na parter, co spowoduje lepszą dostępność dla osób na wózkach inwalidzkich i mających trudności z poruszaniem. Przenieśliśmy również Straż Miejską, aby zrobić miejsce dla Ośrodka Pomocy Społecznej, co spowoduje, że będzie lepiej dostępny dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi. Dostęp do ośrodka będzie także od strony podwórka urzędu, co powoduje, że dostępność do ośrodka jest z trzech stron. W planach jest ponadto wyłożenie podwórka urzędu kostką brukową, wymiana bramy i ogrodzenia od strony ulicy Nowowałowej.
?php>
Na wymianę czeka jeszcze poszycie dachowe urzędu.
?php>
-Gont na dachu pochodzi z połowy lat 80. ubiegłego wieku - mówi burmistrz. Warunki atmosferyczne, brak konserwacji oraz zanieczyszczanie dachu przez gołębie powoduje, że pokrycie budynku jest w stanie fatalnym.
?php>
Obecnie jesteśmy na etapie ustaleń wymiany gontu z konserwatorem zabytków.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ostrowiecka.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Rozpoczął się czas letnich festiwali w powiecie.
Brak istotnej informacji. Wstęp wolny?
Iga
17:39, 2025-07-04
Celsa: Czy wraca widmo sprzedaży huty w Ostrowcu?
widać że nie jesteś pracownikiem tego zakładu skoro tak lekko piszesz (Jeśli chcą sprzedać to niech to zrobią) - tu chodzi o największy zakład pracy w mieście którego pracownicy utrzymują tysiące mieszkańców Ostrowca , nie czujesz tego ?? a co do ciężkich warunków pracy w hucie , bywało dużo trudniej i za niewielkie wynagrodzenie + strach że z dnia na dzień pójdzie się na bruk za bramę huty ; zanim coś napiszesz to 100 razy pomyśl...
W.S.
07:45, 2025-07-03
Zmiana na stanowisku Prezesa ZUP w Ostrowcu
Szanowna rado nadzorcza nie jesteście biurem podróży, powinniście jakoś wyglądać. Rozwój usług funeralnych - spoko. Utrzymanie terenów cmentarzy - spoko. Ale wdrażanie rozwiązań podnoszących jakość obsługi mieszkańców cmentarzy to naprawde muszę zobaczyć.
Nowy wymiar...jednak
03:27, 2025-07-03
Celsa: Czy wraca widmo sprzedaży huty w Ostrowcu?
Wiedzą jak uciszyć ludzi. Może zafundują nam kolejną obniżkę płac?? a później wróci wszystko do normy. Jeśli chcą sprzedać to niech to zrobią. Ludzie są już zmęczeni brakiem odpowiednich podwyżek w stosunku do bardzo ciężkich warunków pracy.
Hutnik
10:02, 2025-07-02
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz