W dniach od 22 do 23 lutego w Hali Sportowo – Widowiskowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Świętokrzyskiej 11 rozegrana zostanie kolejna edycja Turnieju Piłki Siatkowej Dzikich Drużyn. Trwa rekrutacja zespołów!
Turniej tradycyjnie podzielony zostanie na dwie fazy – eliminacyjną (sobota, 22 lutego) i finałową (niedziela, 23 lutego). W fazie eliminacyjnej rywalizować będzie do 12 zespołów, podzielonych na trzy grupy. Gra toczyć się będzie na trzech boiskach, wydzielonych na głównej arenie ostrowieckiej hali. Do fazy finałowej awansują po dwa najlepsze zespoły z każdej z grup. W niedzielne przedpołudnie zmierzą się one w meczach półfinałowych, a zwycięzcy par półfinałowych stoczą ze sobą finałowy trójmecz.
W turnieju mogą wziąć udział drużyny składające się maksymalnie z 12 graczy (minimum 7 w kadrze, a na boisku 6), nie tylko z Ostrowca Świętokrzyskiego. W zawodach mogą uczestniczyć wyłącznie zespoły „mieszane”, składające się z mężczyzn i kobiet. W kadrze każdego zespołu musi być spełniony limit minimum 2 osób płci przeciwnej do dominującej (np. 10 mężczyzn + 2 kobiety, 10 kobiet + 2 mężczyzn). Mniejsza ogólna liczba zgłoszonych osób w kadrze nie zmniejsza powyższego limitu.
Dodatkowo przez cały mecz drużyny muszą przebywać na boisku w składzie „mieszanym” (kobiety + mężczyźni) - w dowolnej proporcji (5+1, 4+2, 3+3). Dokonywane w trakcie meczu zmiany muszą wypełnienie tego warunku uwzględniać.
Zgłoszenia przyjmowane będą do 20 lutego (do godziny 14.00) w Dziale Organizacji Imprez i Marketingu MOSiR przy ul. Świętokrzyskiej 11 (pokój 2.30) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [email protected], wyłącznie na formularzu opublikowanym na stronie www.mosir.ostrowiec.pl. Losowanie grup odbędzie się 20 lutego o godz. 14.00 w Hali Sportowo - Widowiskowej przy ul. Świętokrzyskiej 11 (I piętro, pokój 2.30). W przypadku wcześniejszego osiągnięcia limitu zespołów organizator może zaprosić kapitanów drużyn na losowanie we wcześniejszym terminie. W turnieju nie obowiązują opłaty startowe. Pytania związane z turniejem można kierować mailowo lub telefonicznie (41 247 55 16).
Zmiana na stanowisku Prezesa ZUP w Ostrowcu
Funeralny? Tak, istnieje niby takie słowo w języku polskim, tylko pytanie nasuwa się samo, ile osób z niego korzysta? Pewnie znający łacinę i angielski... Nie lepiej użyć dobrego-naszego 'pogrzebowy'❓
Raphael
06:45, 2025-07-08
Rozpoczął się czas letnich festiwali w powiecie.
Brak istotnej informacji. Wstęp wolny?
Iga
17:39, 2025-07-04
Celsa: Czy wraca widmo sprzedaży huty w Ostrowcu?
widać że nie jesteś pracownikiem tego zakładu skoro tak lekko piszesz (Jeśli chcą sprzedać to niech to zrobią) - tu chodzi o największy zakład pracy w mieście którego pracownicy utrzymują tysiące mieszkańców Ostrowca , nie czujesz tego ?? a co do ciężkich warunków pracy w hucie , bywało dużo trudniej i za niewielkie wynagrodzenie + strach że z dnia na dzień pójdzie się na bruk za bramę huty ; zanim coś napiszesz to 100 razy pomyśl...
W.S.
07:45, 2025-07-03
Zmiana na stanowisku Prezesa ZUP w Ostrowcu
Szanowna rado nadzorcza nie jesteście biurem podróży, powinniście jakoś wyglądać. Rozwój usług funeralnych - spoko. Utrzymanie terenów cmentarzy - spoko. Ale wdrażanie rozwiązań podnoszących jakość obsługi mieszkańców cmentarzy to naprawde muszę zobaczyć.
Nowy wymiar...jednak
03:27, 2025-07-03
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz