Zamiast papierowych wydruków – wszystko w aplikacji. Popularna sieć handlowa wprowadza e-vouchery, które mają uprościć korzystanie z rabatów i promocji.
Papierowe kupony, które do tej pory klienci otrzymywali na paragonach, wkrótce mogą odejść w zapomnienie. Sieć Biedronka ogłosiła, że wprowadza e-vouchery, czyli elektroniczne odpowiedniki tradycyjnych kuponów.
Nowa funkcja ma sprawić, że zakupy staną się bardziej przejrzyste, a korzystanie z promocji – szybsze i wygodniejsze.
Cyfrowa opcja pojawiła się w aplikacji Moja Biedronka, z której korzystają już miliony osób. To kolejny krok w kierunku ograniczania papierowych wydruków – wcześniej wprowadzono m.in. e-paragony, które trafiają bezpośrednio do konta użytkownika.
Aby korzystać z e-voucherów, należy aktywować tę funkcję w aplikacji. Wystarczy wejść w ustawienia konta i włączyć opcję „E-voucher”. Od tego momentu zniżki przypisane do karty lojalnościowej będą pojawiać się bezpośrednio w aplikacji – zamiast na wydruku z kasy.
Nowość nie jest jednak obowiązkowa. Klienci, którzy wolą tradycyjne rozwiązania, mogą nadal korzystać z papierowych kuponów drukowanych na paragonach. Obie formy będą działać równolegle.
Sieć tłumaczy, że zmiana ma nie tylko poprawić komfort zakupów, ale też ograniczyć zużycie papieru i uprościć proces korzystania z rabatów.
W ten sposób Biedronka dołącza do coraz szerszego grona firm, które cyfryzują swoje programy lojalnościowe i wprowadzają rozwiązania przyjazne środowisku.
E-vouchery to kolejny przykład, że rynek handlu detalicznego konsekwentnie przesuwa się w stronę mobilnych i cyfrowych narzędzi. Coraz więcej sieci handlowych udostępnia aplikacje, które nie tylko gromadzą zniżki, ale też pozwalają planować zakupy czy śledzić historię transakcji.
Choć zmiana wydaje się drobna, w praktyce może oznaczać koniec szeleszczących kuponów w portfelu i początek nowego etapu w codziennych zakupach.
Czy stary młyn zniknie z krajobrazu Śródmieścia?
No tak miasto sprzedało w przetargu, potem ten co kupił z przetargu odsprzedał za większą kase następnemu …. A czas upływa, na maszcie przez ponad 2 lata nic nie zarobił, część budynku się zawaliła i co ? NIC . Konserwator zabytków i jak i Powiat nie powinno się godzić na rozbiórkę. Kupił zabytek niech remontuje !!!
Szok
18:22, 2025-10-13
Czy stary młyn zniknie z krajobrazu Śródmieścia?
Typowe zachowanie prywaciarza, czyli nie robić nic, po to, by historyczny budynek rozebrać. O to takim cwaniaczkom chodzi, po to kupują za grosze takie obiekty. I potem będzie ... 15 Biedronka w Ostrowcu. Jak ten obiekt trafił w ręce prywaciarza, to już inna historia. Generalnie, to skandal. A co z wieżą ciśnień?
zatroskany
12:46, 2025-10-13
Stawiamy na młodych! Znamy kandydatów
Brawo Bartłomiej B. Fajny i pomocny kolega jesteś. Mam nadzieję że wygrasz. Powodzenia 👍
Kolega z podstawówki
12:37, 2025-10-13
Po maszcie już nie ma śladu!
Ale dobry internet 5g każdy chce mieć
Andrzej
12:35, 2025-10-13
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ostrowiecka.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz