Logo KSZO na etykietach wody mineralnej z Iłży! Uwaga, pijemy Staropolską!

Producent wody mineralnej Staropolska został nowym partnerem pierwszoligowego KSZO Odlewni Ostrowiec Świętokrzyski.
Firma z Iłży nie tylko będzie dostarczała wodę dla ostrowieckich szczypiornistów. Wprowadzi też na rynek wodę obrandowaną logotypem stworzonym z okazji obchodów 90-lecia klubu. Będzie ją można nabyć u kolejnych partnerów KSZO, m.in. w sklepach Piekarni Skalski i Pizzerii Primo. Docelowo rozmowy zmierzają do tego, by w Staropolską można było zaopatrywać się w każdej hurtowni i w każdym sklepie osiedlowym. W sobotę na meczu naszych piłkarzy ręcznych gościli przedstawiciel Staropolskiej, Karol Góralski i Tomasz Frąk – koordynator Klubu Biznesu KSZO.


-Współpracę z marką Staropolska rozpoczęliśmy już rok temu, a od sierpnia firma regularnie już dostarcza wodę dla wszystkich drużyn naszej sekcji – mówi wiceprezes KSZO ds. piłki ręcznej, Karol Szewczyk. -Byliśmy i jesteśmy bardzo zadowoleni z tej współpracy, ba, zrodziły się kolejne jej elementy, które dzisiaj finalizujemy. Naszym wkładem w rozwój firmy jest brand KSZO. Z każdej sprzedanej butelki firma będzie przekazywała cegiełkę na bieżącą działalność naszego klubu. Liczymy na kibiców, że będą pili Staropolską, będzie im smakowała i w ten sposób będą wspomagali klub, a także małą, rodzinną, polską firmę z pobliskiej Iłży.


-Kwestia smaku jest rzeczą dyskusyjną, ale nasza woda jest bogata w cenne związki mineralne, w szczególności magnez i wapń. Jest wodą niskosodową, średniozmineralizowaną i z powodzeniem może zastąpić większość wód na rynku – mówi Karol Góralski. –W niezależnym rankingu wód mineralnych Staropolska zajęła 20 miejsce na zestawionych 160 marek wód. Ranking docenia właśnie zawartość składników mineralnych. Teraz każda sprzedana butelka naszej wody będzie wspierała wasz ukochany klub, KSZO.
-Mamy na rynku sygnowany herbem KSZO produkt – mówi Tomasz Frąk. –Ruszamy ze sprzedażą butelek wody niegazowanej i gazowanej, a w przyszłości także średniomineralizowanej. Teraz każdy będzie mógł pomóc naszemu klubowi, który w tym roku obchodzi tak piękny jubileusz 90-lecia.
Jak się dowiedzieliśmy, Staropolską na stałego dostawcę wody wybrano już w wielu klubach pierwszoligowych, siatkarskich i koszykarskich, a także szkołach mistrzostwa sportowego.
-Pukają do nas, bo wiedzą, że za niewielką cenę dostaną bardzo dobrej jakości wodę – mówi Karol Góralski. –Na razie 5% naszej ogólnej sprzedaży trafia do firm sportowych, pozostałe trafiają do załóg hut, kopalń, stoczni, czy też sieci hoteli. Takiego zaangażowania w partnerstwo z KSZO, ze sportem w ogóle, dotychczas w naszej firmie jeszcze nie było. Jestem pewien, że nasz produkt zyska zaufanie ostrowieckich kibiców i otrzymamy dobre wieści ze sprzedaży.


-Nasza filozofia jest taka, że z partnerami chcemy wspólnie budować interesy – mówi Tomasz Frąk. –Poprzez to, że mamy, jako KSZO i Staropolska, wspólny brand, chcemy sprzedać jak najwięcej wody po to, by z jej sprzedaży zasilone zostało także konto klubowe. Bardzo chciałbym spotkać się na kolejnym meczu naszych piłkarzy ręcznych i ogłosić kolejnych partnerów klubu. Tylko takie działania mogą przynieść utrzymanie zespołu na takim poziomie, by 90-lecie KSZO nie było smutne, a radosne.

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *