Pierwsze rozdanie siatkarskiego KSZO (zdjęcia)

Na dzisiejszej konferencji prasowej poznaliśmy kadrę siatkarek KSZO. Zabrakło tylko kapitan zespołu, ale wszyscy wiemy, że Olga Pavliukouskaya przebywa na zgrupowaniu kadry Białorusi przed wrześniowymi mistrzostwami Europy.

Kadra KSZO przedstawia się następująco:
Środkowe: Nikola Abramajtys, Kamila Kobus, Emilia Piotrowska
Rozgrywające: Karolina Szczygieł, Izabela Klekot
Przyjmujące: Justyna Kędziora, Monika Kawa, Julia Marcyjanik, Erica Salancova
Atakujące: Monika Kacprzak, Joanna Kapturska, Oliwia Błaszczak 
Libero: Olga Pavliukouskaya, Olga Samul, Wiktoria Rdzanek

O przygotowaniach zespołu i ofercie ścisłej współpracy ze Szkołą Mistrzostwa Sportowego mówił trener, Łukasz Marciniak. Zauważył, że udało się zbudować kadrę złożoną z młodych, ambitnych i perspektywicznych zawodniczek. Jego asystent Mikołaj Mariaskin podkreślił, że w Ostrowcu spotkał najlepsze warunki w jego dotychczasowej pracy szkoleniowej. KSZO ma piękny obiekt sportowy i takie miejsca treningowe, jak Gutwin i Rawszczyzna, których inne ośrodki mogą nam tylko pozazdrościć.

Prezes KSZO S.A. Mirosław Buszkiewicz omówił proces budowania marki spółki po spadku drużyny z Ligi Siatkówki Kobiet. Dowiedzieliśmy się, że cały czas prowadzone rozmowy z dotychczasowymi i przyszłymi sponsorami. Klub chce zmienić swój wizerunek, związany z trudną sytuacją finansową. Prowadzi duży projekt, dotyczący współpracy z jednym z inwestorów. Prezes zauważył, że I liga nie jest doceniana, tymczasem wielu zespołom udało się zbudować się wartościowe zespoły, co tylko zapowiada ciekawe rozgrywki. Celem zespołu jest awans do fazy play-off, czyli zajęcie w rundzie zasadniczej co najmniej 8 miejsca w tabeli.

Dyrektor klubu Dawid Ogórek poinformował z kolei o tym, że partnerem technicznym drużyny została firma White Hare. W sprzęcie tej samej firmy grają mistrzynie Polski, siatkarki ŁKS. Kontynuowana będzie związana z 90 – leciem klubu akcja marketingowa „Hutnicze DNA”. Z tą nazwą KSZO otrzyma od swych partnerów wodę Kryniczanka i piwo z browaru Pilsvar Grybow, ze sprzedaży których środki będą zasilały klubowe konto. Na meczach pojawi się klubowa maskotka o imieniu „Hutniczka”.

Podczas konferencji KSZO S.A. podpisał umowę ze spółką Ost-Press – wydawcą Gazety Ostrowieckiej, która została oficjalnym media patronem pierwszoligowego zespołu. Wcześniej klub podpisał umowę z firmą Activ Zone, która zapewni zawodniczkom odpowiednią suplementację.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *