Na dzisiejszej konferencji prasowej poznaliśmy kadrę siatkarek KSZO. Zabrakło tylko kapitan zespołu, ale wszyscy wiemy, że Olga Pavliukouskaya przebywa na zgrupowaniu kadry Białorusi przed wrześniowymi mistrzostwami Europy.
?php>Kadra KSZO przedstawia się następująco:
?php>
Środkowe: Nikola Abramajtys, Kamila Kobus, Emilia Piotrowska
?php>
Rozgrywające: Karolina Szczygieł, Izabela Klekot
?php>
Przyjmujące: Justyna Kędziora, Monika Kawa, Julia Marcyjanik, Erica Salancova
?php>
Atakujące: Monika Kacprzak, Joanna Kapturska, Oliwia Błaszczak
?php>
Libero: Olga Pavliukouskaya, Olga Samul, Wiktoria Rdzanek
?php>O przygotowaniach zespołu i ofercie ścisłej współpracy ze Szkołą Mistrzostwa Sportowego mówił trener, Łukasz Marciniak. Zauważył, że udało się zbudować kadrę złożoną z młodych, ambitnych i perspektywicznych zawodniczek. Jego asystent Mikołaj Mariaskin podkreślił, że w Ostrowcu spotkał najlepsze warunki w jego dotychczasowej pracy szkoleniowej. KSZO ma piękny obiekt sportowy i takie miejsca treningowe, jak Gutwin i Rawszczyzna, których inne ośrodki mogą nam tylko pozazdrościć.
?php>?php>Prezes KSZO S.A. Mirosław Buszkiewicz omówił proces budowania marki spółki po spadku drużyny z Ligi Siatkówki Kobiet. Dowiedzieliśmy się, że cały czas prowadzone rozmowy z dotychczasowymi i przyszłymi sponsorami. Klub chce zmienić swój wizerunek, związany z trudną sytuacją finansową. Prowadzi duży projekt, dotyczący współpracy z jednym z inwestorów. Prezes zauważył, że I liga nie jest doceniana, tymczasem wielu zespołom udało się zbudować się wartościowe zespoły, co tylko zapowiada ciekawe rozgrywki. Celem zespołu jest awans do fazy play-off, czyli zajęcie w rundzie zasadniczej co najmniej 8 miejsca w tabeli.
?php>?php>Dyrektor klubu Dawid Ogórek poinformował z kolei o tym, że partnerem technicznym drużyny została firma White Hare. W sprzęcie tej samej firmy grają mistrzynie Polski, siatkarki ŁKS. Kontynuowana będzie związana z 90 - leciem klubu akcja marketingowa "Hutnicze DNA". Z tą nazwą KSZO otrzyma od swych partnerów wodę Kryniczanka i piwo z browaru Pilsvar Grybow, ze sprzedaży których środki będą zasilały klubowe konto. Na meczach pojawi się klubowa maskotka o imieniu "Hutniczka".
?php>?php>Podczas konferencji KSZO S.A. podpisał umowę ze spółką Ost-Press - wydawcą Gazety Ostrowieckiej, która została oficjalnym media patronem pierwszoligowego zespołu. Wcześniej klub podpisał umowę z firmą Activ Zone, która zapewni zawodniczkom odpowiednią suplementację.
?php>?php>
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ostrowiecka.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz