W ostrowieckim Inspektoracie ZUS od dziś, poniedziałku 20 lipca, przyjmowanie klientów odbywać się będzie z wyłączeniem strefy bezpośredniej obsługi.
?php>
W związku z tym, iż u jednego z pracowników, który przebywał na kwarantannie potwierdzono dodatni wynik na COVID-19 przyjmowanie dokumentów i wniosków możliwe będzie (jak we wcześniejszym okresie) poprzez składanie ich do specjalnie przygotowanych skrzynek podawczych. Złożone dokumenty zostaną zarejestrowane i przekazane do odpowiednich wydziałów. W przypadku konieczności otrzymania od ZUS np. zaświadczenia zostanie ono wysłane pocztą.
?php>
Zachęcamy wszystkich klientów do kontaktu elektronicznego poprzez portal PUE ZUS lub telefonicznego pod numerem telefonu 41 263 37 13.
?php>
W przypadku konieczności bezpośredniej obsługi nasi klienci proszeni są o kontakt z dowolną jednostką ZUS najbliżej mamy Inspektoraty w Opatowie i Starachowicach.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ostrowiecka.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz