U pracownika ostrowieckiego ZUS potwierdzono COVID-19. Oddział wyłączony z obsługi bezpośredniej

W ostrowieckim Inspektoracie ZUS od dziś, poniedziałku 20 lipca, przyjmowanie klientów odbywać się będzie z wyłączeniem strefy bezpośredniej obsługi.
W związku z tym, iż u jednego z pracowników, który przebywał na kwarantannie potwierdzono dodatni wynik na COVID-19 przyjmowanie dokumentów i wniosków możliwe będzie (jak we wcześniejszym okresie) poprzez składanie ich do specjalnie przygotowanych skrzynek podawczych. Złożone dokumenty zostaną zarejestrowane i przekazane do odpowiednich wydziałów. W przypadku konieczności otrzymania od ZUS np. zaświadczenia zostanie ono wysłane pocztą.
Zachęcamy wszystkich klientów do kontaktu elektronicznego poprzez portal PUE ZUS lub telefonicznego pod numerem telefonu 41 263 37 13.
W przypadku konieczności bezpośredniej obsługi nasi klienci proszeni są o kontakt z dowolną jednostką ZUS najbliżej mamy Inspektoraty w Opatowie i Starachowicach.

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *