Biuro obsługi klienta PGNiG nieczynne

Od 10 marca 2022 r. Biuro Obsługi Klienta Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA przy ulicy Żabiej w Ostrowcu Świętokrzyskim jest nieczynne do odwołania. O zamkniętym biurze poinformował nas jeden z czytelników, który osobiście udał się na miejsce. Nie krył także swojego  niezadowolenia tym, że pod wskazany numer nie może się dodzwonić. Zainteresowanych informujemy, że PGNiG Obrót Detaliczny na ulicy Żabiej to nie jest ta sama firma, która znajduje się na ulicy Sandomierskiej, gdzie siedzibę ma Oddział Zakładu Gazowniczego.

?Szanowni Klienci. Ze względu na bardzo dużą liczbę połączeń wykonywanych na naszą infolinię, mogą występować przejściowe utrudnienia z uzyskaniem połączenia z konsultantami. Aby usprawnić obsługę, wydłużamy dla Was godziny pracy infolinii. Nasi Konsultanci są teraz dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 21:00 oraz dodatkowo w soboty od 7.00 do 15.00. Zachęcamy do korzystania z elektronicznych kanałów: eBOK i aplikacji mobilnej. Bardzo przepraszamy za utrudnienia.” -czytamy w komunikacie do klientów.

-Przepraszamy wszystkich klientów za niedogodności- informuje rzecznik prasowy PGNiG Rafał Pazura. Niestety BOK w Ostrowcu Świętokrzyskim został  zamknięty tymczasowo w związku z faktem, że u pracowników biura pojawiły się objawy grypopochodne. Aktualnie czekamy na wyniki testów. Od ich wyników zależy uruchomienie działalności BOK. Niestety z uwagi na trudny czas pandemii nie udało nam się zapewnić natychmiastowego zastępstwa i co za tym idzie utrzymać ciągłości pracy naszej placówki w obowiązującym reżimie sanitarnym. Ze względu na trwającą pandemię koronawirusa i bezpieczeństwo oraz wygodę naszych klientów zdecydowanie rekomendujemy klientom kontakt za pośrednictwem elektronicznych kanałów komunikacji PGNiG Obrót Detaliczny, takich jak elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (ebok.pgnig.pl) i aplikacja mobilna, z których aktualnie korzysta już ponad 2,4 mln odbiorców.

Print Friendly, PDF & Email