W związku z aż trzema przedsięwzięciami drogowymi, realizowanymi w sąsiedztwie Celsy ?Huta Ostrowiec?, największy pracodawca w regionie podjął decyzję do wprowadzeniu rewolucyjnych zmian w systemie dojazdów do zakładu.
?php>
- Kompleksowy zakres prac remontowych będzie miał wpływ na logistykę kilkuset samochodów ciężarowych oraz kilkuset samochodów osobowych dziennie- przyznaje Szymon Czechowski, dyrektor prawny Compliance i Relacji Zewnętrznych Celsa Huta Ostrowiec. W zakresie organizacji ruchu huta jest w stałym kontakcie z inwestorami oraz wykonawcami prac, w celu zminimalizowanie zakłóceń związanych z remontem na życie miasta oraz działalność huty.
?php>
?php>
Jak mówi dyrektor Celsy, choć został zamknięty fragment ul. 11 Listopada oraz ul. Samsonowicza od ul. Bałtowskiej, na tym nie koniec, bo w dalszej kolejności zostaną wprowadzone
?php>
ograniczenia na pozostałej części ul. Samsonowicza oraz dojazdu do bramy nr 1 huty (koło budowanej zajezdni autobusowej), gdzie zostanie wprowadzony ruch wahadłowy.
?php>
- Zamknięcie pierwszych odcinków dróg nie wpłynęło na sprawność logistyki huty oraz nie spowodowało większych zakłóceń na drogach publicznych- mówi dyrektor Szymon Czechowski.
?php>
Mając na uwadze zapowiadane zamknięcie kolejnych odcinków dojazdowych do huty, transport ciężarowy jest kierowany do huty do nowo wybudowanego wjazdu od strony ulicy Przemysłowej, a osobowy od strony Kątów Denkowskich (bramy nr 8).
?php>
Jak równocześnie przyznaje, dodatkowe ograniczenia organizacji ruchu powodują większy niż zwykle czas oczekiwania na wjazd na teren zakładu zwłaszcza samochodów ciężarowych.
?php>- Rozumiemy, że celem inwestycji drogowych jest zwiększenie potencjału rozwoju okolic ul. Samsonowicza, jednak w krótkiej perspektywie z natury prowadzonych przez lokalny samorząd
?php>
inwestycji drogowych wynikną dodatkowe koszty działania zakładu i utrudnienia dla mieszkańców. Ze swojej strony bardzo uważnie monitorujemy sytuację, zmieniamy organizację logistyki huty oraz koordynujemy na bieżąco współpracę z samorządem i wykonawcami, żeby zminimalizować uciążliwość prowadzonych przez te podmioty prac- podsumowuje dyrektor Szymon Czechowski.
?php>
Przypomnijmy, że miasto oraz powiat ostrowiecki prowadzą równolegle trzy duże inwestycje drogowe w bezpośrednim sąsiedztwie huty. Celsa Huta Ostrowiec jest największym przedsiębiorstwem w województwie świętokrzyskim, transport surowców oraz produktów wynosi kilka milionów ton w roku.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ostrowiecka.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
1 sierpnia 1944 - Pamiętamy!
Czy w intencji innych powstańców też takie obchody są?
zatroskany
21:49, 2025-08-01
Dobry start w dorosłość (wideo)
Raczej ten dom to trampolina do opuszczenia miasta w którym rządzą układy, kolesiostwo i nepotyzm. To miasto nie ma żadnych perspektyw na przyszłość, kiedy zarządzają nim osoby z towarzystwa "czy dycha starczy ".
Oszukany
16:56, 2025-08-01
Zapomnijmy o kompleksowym remoncie DK 9?
Niesamowitym błędem było oddanie miasta w ręce TOSow czy kww złotego i innym tego typu wynalazkom. Gdyby w UM zatrudniano profesjonalistów to może i ktoś by się za nami wstawiał, a jak mieszkańcy *%#)!& i wybrali kolejny raz namiestnika złotej monety to możecie sobie już zacząć bić brawo bo jak widzimy dalej się nic nie zmienia. Remonty, tereny inwestycyjne, remonty, remonty, obiecanki, remonty, rewitalizację to wszystko na co ich stać, to chyba szczyt ich kompetencji. Miasto Do Rowa
Trubadur
08:30, 2025-08-01
Autobusy poświęcone w Dzień św. Krzysztofa
PKS w agonii , brak połączeń m.in. do Łodzi , Warszawy , Lublina , grunt żeby powiaty lipski , opatowski , radonski obsługiwać a towarzystwo zadowolone , usmiechniete szyderczo - Żenada
Pasazer
22:45, 2025-07-31
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz