Kierowcy oraz inni użytkownicy ulic: Samsonowicza i 11 Listopada skarżą się na brak możliwości bezpiecznego korzystania z ruchu.?php>
-Wracam z pracy tą trasą i nie mogę przejechać, gdyż cały jeden pas zajmują tiry oczekujące na wjazd na bramę nr 3 i rozładunek -mówi jeden z kierowców. Coś trzeba z tym zrobić, gdyż zagraża to bezpieczeństwu innym użytkownikom drogi. O zmroku mało, że widoczność jest ograniczona, to jeszcze zablokowany cały pas. Aby przejechać, trzeba dosłownie wpychać się na trzeciego, wierząc w przychylność kierowców z przeciwległego pasa, którzy muszą zjeżdżać na pobocze.?php>
-Są to bardzo ryzykowne zachowania, które mogą się zakończyć tragicznie. Pomiędzy stojącymi Tirami, a wciskającymi się samochodami osobowymi, od czasu do czasu pojawiają się piesi, których tak naprawdę nikt nie bierze pod uwagę. Ze względu na blokadę pasa, widoczność jest bardzo ograniczona. Do tego nawet autobus z pracownikami huty nie może bezpiecznie podjechać na zatoczkę -dodaje kolejny czytelnik.?php>
Udaliśmy się na wskazane drogi, gdzie na jednym z pasów, ciągnęła się kolejka co najmniej kilkudziesięciu tirów -od ul. Samsonowicza, po ulicę 11 Listopada aż pod bramę nr 3. Nasi rozmówcy wskazują, że najlepszym rozwiązaniem byłaby modernizacja drogi o długości około 600 m, łączącej bramę Nr 3 huty z ul. Samsonowicza, co odciążyłoby ruch i zniwelowałoby utrudnienia. Sprawa tego feralnego łącznika była poruszana niejednokrotnie. Droga jest w bardzo kiepskim stanie, a korzystanie z niej grozi uszkodzeniem pojazdu.?php>
Ostrożnie korzystają z niej osoby przyjeżdżający do usytuowanych tam firm. Propozycją mieszkańców jest, aby gmina Ostrowiec Świętokrzyski przejęła tę drogę i wykonała jej remont. Tymczasem sprawa nie jest taka prosta, gdyż droga została podzielona i sprzedana prywatnym właścicielom wraz z działkami. Jej część należy także do huty.?php>
Jak usłyszeliśmy od urzędników ostrowieckiego magistratu, miasto jest otwarte na rozmowy dotyczące budowy tejże drogi, ale wymaga to zainteresowania ze strony wszystkich właścicieli gruntów, zarówno prywatnych przedsiębiorców, jak i huty. Czy jednak modernizacja kilkusetmetrowego odcinka drogi rozwiąże problem oczekujących na rozładunek tirów?
?php>
Homer07:58, 24.02.2017
To niech tacy dobroczynni Hiszpanie wyremontuja ta droge lub niech wpuszczaja tiry za brame. Tam jest duzo placu na parking.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ostrowiecka.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
700 lat parafii w Szewnie
Nie tylko plebania dobrze się trzyma. Ten pan na foto wygląda, jakby nigdy za uczciwa robotę się nie wziął.
Judasz Priest
16:42, 2025-12-01
Młyn Saskich w Wojewódzkim Rejestrze Zabytków?
Jak najbardziej wpisać do rejestru !!!!! Brawo :-)
Ostrowiak
15:45, 2025-12-01
Młyn Saskich w Wojewódzkim Rejestrze Zabytków?
Wpisujemy to w rejestr zabytków Ok. I co dalej?? Czy prywatna osoba ma to remontować za swoje pieniądze rzucając jej dodatkowo kłody pod nogi bo papierologia się zwiększa w kwestii przepisów o ochronie zabytków i musi być jeden do jednego czy przejmuje to miasto i nadal stoi i straszy bo w kasie miasta nie ma pieniędzy na remont zabytków ?? Co Lewica proponuje ???
Nygus123
14:31, 2025-12-01
Czy mieszkańcy muszą pisać petycję o remont na DK9
Powtarzam się i będę się powtarzać w tym temacie ! Dopóki Kielce będą decydować realizacją inwestycji drogowych w naszym mieście i powiecie to tradycyjnie już będziemy traktowani po macoszemu w porównaniu do analogicznych inwestycji w Kielcach i okolicach Kielc. Kpiną z naszych mieszkańców jest że "...planowana byłaby wymiana nawierzchni na jedynym niewyremontowanym odcinku(...)tak aby długość nieprzerwanego ciągu DK9 z nową nawierzchnią przekroczyła 3km" Cóż za zbytek łaski dla Łostrowca... i jak tu nie kląć.
OOOO
12:40, 2025-12-01