Ostrowieckie call center Netii, które jest ulubionym miejscem na zdobycie pierwszych zawodowych doświadczeń dla młodzieży, może pochwalić się stabilną liczbą pracowników, głównie konsultantów telefonicznych. Przedstawiciele firmy mówią również, że nie straszne im wyzwania związane ze sztuczną inteligencją, które miały być zagrożeniem do tego typu miejsc.
- W Netii stawiamy na kontakt człowieka z człowiekiem, wspierając się rozwiązaniami AI w celu wsparcia pracy i mierzenia efektywności, a nie eliminowania czynnika ludzkiego- mówi Karol Wieczorek, rzecznik prasowy Netia SA. Narzędzia AI od lat stosowane są w wielu obszarach obsługi klienta. Nowoczesne technologie odpowiadają m.in. za prowadzenie rozmów w czasie bieżącym, analizę danych czy też wysyłanie odpowiedzi na zapytania klientów. Potencjał ich zastosowania jest spory, jednak należy robić to z głową.
PR Manager Netii SA podaje też konkretny przykład.
- Choćby taka kwestia, że jak ktoś zadzwoni na infolinię Netii, to po wybraniu odpowiedniego tematu w IVR, połączy się z człowiekiem, a nie botem, którego inteligencja jest mocno dyskusyjna- mówi Karol Wieczorek. Wykorzystujemy natomiast rozwiązania szeroko pojętego AI (z uczeniem maszynowym włącznie) w zarządzaniu procesami sprzedaży i obsługi klientów (e-commerce, analiza sentymentu itp.).
Na chwilę obecną w call center Netii w Ostrowcu Świętokrzyskim pracuje ok. 160 osób.
- Szczycimy się niską rotacją, mamy dość stałe składy poszczególnych zespołów, tj. telesprzedaż, zespoły wsparcia, jakości i rozwoju- mówi Karol Wieczorek. W każdym z tych obszarów pracują kompetentni i zaangażowani pracownicy, natomiast zdarzają się pojedyncze rekrutacje. O potrzebie zatrudnienia nowych osób informujemy na naszej stronie na Facebooku. Szukamy osób, które lubią kontakt z ludźmi a przede wszystkim nie boją się nowych wyzwań i chcą rozwijać swoje umiejętności.
Centrum Telesprzedaży Netii w Ostrowcu Świętokrzyskim działa od 2012 r. W 2016 r. zostało znacząco rozbudowane i stało się jednym z najbardziej kluczowych ośrodków operatora.
Łącznikem Polna- Denkowska kierowcy nie pojadą!
Bardzo potrzebna, oczekiwana inwestycja. Skrót i odciążenie innych ulic. Jeszcze w tym roku będzie. Super!
zatroskany
19:23, 2025-06-05
Są przeciw „białym taksówkom”
Co za bzdura. Niech się szanowni zainteresują ilu z tych obrońców to są tak zwani "resortowi emeryci", którzy sobie dorabiają jeżdżąc jako złotówiarze. Dla mnie "biała taksówka" to pewność kwoty, którą zapłacę, czasu w którym dojedzie kierowca, łatwości zamówienia dzięki aplikacji i tego, że jadąc do miasta wojewódzko-powiatowego Kielce również będę wiedział ile zapłacę z punktu a do punktu b. Jeśli komuś odpowiada tradycyjna złotówa to jego wybór. Jak to zostało napisane w artykule - mamy wolny rynek :)
Zadowolony klient
18:55, 2025-06-05
Łącznikem Polna- Denkowska kierowcy nie pojadą!
200 metrów łącznika za cmentarzem!! WOW, rozkręcacie się tam w tym urzędzie miasta, może pod koniec kadencji będziecie robić nawet 500 metrowe. Kto wie? Gratuluję rozwoju i niesamowitej determinacji w działaniach i zazdroszczę wizji i uporu z jakim wprowadzacie innowacje do miasta.. w tym tempie to może za 40 lat będziemy mieć obwodnicę i wiadukty.
Błogosław
15:06, 2025-06-05
Plebiscyt Uczeń Roku. Poznaj sylwetki kandydatów
Flawia Sigma
Iga
11:37, 2025-06-05
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz