Zamknij

OSHEE prezentuje relaunch kategorii lemoniad i Live sesję „TOM YUM” we współpracy z Darią Zawiałow i Braćmi Kacperczyk

Artykuł sponsorowany 10:00, 07.07.2025 Aktualizacja: 10:45, 07.07.2025
OSHEE OSHEE

OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, od lat stawia na działania, które łączą wartości firmy z inspirującymi artystami. Tym razem marka zaprasza do wspólnej muzycznej podróży z Darią Zawiałow - ambasadorką OSHEE - oraz Braćmi Kacperczyk. Efektem tej kreatywnej współpracy jest wyjątkowa premiera Live sesji utworu „TOM YUM”, która zadebiutowała 27 czerwca 2025 roku. Projekt, realizowany z udziałem OSHEE jako producenta, nie tylko celebruje autentyczne emocje, ale również towarzyszy premierze witaminowej lemoniady OSHEE w nowej, designerskiej butelce.

Muzyczna podróż

27 czerwca 2025 r. premierę miała wyjątkowa Live sesja Darii Zawiałow i Braci Kacperczyk, podczas której fani mogli usłyszeć nową wersję utworu „TOM YUM”. To połączenie kreatywności, autentyczności i świeżego spojrzenia na muzykę. Bracia Kacperczyk nie tylko dołączyli do projektu, ale specjalnie na tę okazję dopisali nową zwrotkę, tworząc niepowtarzalną wersję znanej już piosenki.

„Współpraca z OSHEE to dla mnie coś więcej niż rola ambasadorki - to możliwość serwowania słuchaczom nowych muzycznych niespodzianek. Przez ostatnie miesiące zrealizowaliśmy wspólnie teledysk do utworu „Dziewczyna Pop”, który został zarejestrowany w Miami. Marka OSHEE wsparła również najważniejszy klip w moim życiu - klip do „Ballady o Niej”, który został zrealizowany w Nowym Jorku. OSHEE jest także głównym patronem koncertu pod PGE Narodowym. Do grona magii, którą tworzymy razem dołącza dziś live sesja do utworu „Tom Yum”, z udziałem braci Kacperczyk - moich wspaniałych kolegów. Bardzo się cieszę, że przyjęli moje zaproszenie, bo choć ten numer nigdy nie był typowany na singla, zyskał ogromną sympatię słuchaczy. Bracia napisali niesamowitą zwrotkę, która stała się dopełnieniem utworu. Kto wie, być może zgodzą się na występ wraz ze mną i zespołem, w wersji już całkowicie live, siódmego września w Warszawie dla blisko piętnastu tysięcy osób” - mówi Daria Zawiałow, ambasadorka OSHEE.

OSHEE zaprosiło Braci Kacperczyk do tego projektu, stawiając na ich oryginalne brzmienie i autentyczność, które doskonale rezonują z wartościami marki.

„Cieszymy się, że mogliśmy zrealizować ten projekt razem. Zostaliśmy zaproszeni do muzycznego świata Darii i od razu poczuliśmy, że to naturalne połączenie. OSHEE dało nam przestrzeń, żeby zrobić to po swojemu, a efekt? Jest totalnie nasz” - podkreślają Bracia Kacperczyk.

Link do utworu: https://youtu.be/I2_JV9nXyRo

OSHEE

Nowa, designerska odsłona

W teledysku można także zobaczyć lemoniadę witaminową OSHEE - produkt, którego opakowanie właśnie przeszło metamorfozę. Lemoniady w nowej odsłonie to połączenie świeżości, funkcjonalności i nowoczesnego designu. Butelka o unikalnym kształcie, z tłoczonym logotypem OSHEE oraz metalizowaną etykietą, przyciąga wzrok i wyróżnia się na półce. Duże, soczyste owoce podkreślają smak i lekki charakter produktu. Lemoniady dostępne są w sześciu wariantach smakowych, w tym dwóch bez dodatku cukru. To kolejny krok w rozwoju portfolio marki, skierowany do konsumentów, którzy poszukują napojów nie tylko funkcjonalnych, ale też wpisujących się w ich styl życia.

„W działaniach jakie podejmujemy w OSHEE od lat stawiamy na autentyczność i emocje. Chcieliśmy stworzyć projekt, który będzie prawdziwy - zarówno w warstwie muzycznej, jak i wizualnej. Daria Zawiałow i Bracia Kacperczyk to osobowości, które przyciągają energią, dlatego tak świetnie wpisują się w filozofię naszej marki, ale i klimatu lemoniad witaminowych OSHEE - towarzyszymy ludziom w ich codziennych, ważnych momentach. Cieszymy się, że to właśnie z nimi możemy zaprezentować nową formę lemoniad, która bezpośrednio nawiązuje do naszej ikonicznej butelki 555 ml” - mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor Marketingu OSHEE.

Współpraca obejmuje kampanię 360°, w której skład wchodzą działania digital, kampania TV, emisja w kinach oraz outdoor w największych polskich miastach. Producentem wykonawczym klipu jest dom produkcyjny LEMON.

OSHEE - jest międzynarodowym i niekwestionowanym liderem innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych. W portfolio OSHEE znajdują się min. napoje izotoniczne, wody witaminowe oraz seria produktów takich jak batony musli i proteinowe. Produkty OSHEE podbijają świat - marka jest obecna już w ponad 55 krajach na 6 kontynentach. Na rynku polskim oraz na kilku rynkach europejskich marka już od kilku lat zajmuje pierwsze miejsce w kategorii napojów izotonicznych i witaminowych. 

Źródło informacji: OSHEE

(Artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop

OSTATNIE KOMENTARZE

Zapomnijmy o kompleksowym remoncie DK 9?

a gdzież są nasi parlamentarzyści co tak pięknie lansują się na różnej maści pokazówkach

bury

23:09, 2025-07-30

Nie ma dobrych wieści o obwodnicy Ostrowca

Daliśmy się wcisnąć w bańke propagandową obietnic folksdojczów i kłucimy się między sobą o *%#)!& podrzucane nam przez chcących nas kontrolować nadludzi. Ich zdaniem nadludzi. Kluczem do sensu budowy dróg w tym rejonie jest budowa CPK i dopiero potem połączenia się z tymi tzw szprychami do dróg lokalnych. W zależności od senu ich tworzenia. Czyli rozwojowego potencjału miast, lub dróg przelotowych. W Polsce brakuje dobrych dróg z południa na północ. I komunikacji z innymi krajami w tym kierunku. Niemcy nie chcą żeby nasza komunikacja organizowała się w tych kierunkach, nie chcą żeby omijać niemiecką infrastrukture, bo stracą, jesli nie kontrole to uział, lub przynajmniej zyski pośrednie. I folksdojcze robią wszystko żeby się Niemcom podobało, to co tutaj rozwijamy. To znacznie gęściejsza siatka wpływów niż nam się zdaje. Chcą mieć oko na wszystko tutaj, jak matka na dziecko w parku. Jednak nie troska o nas jest w tym motywem przewodnim, tylko ich interes. Wyobraż sobie że jesteś włascicielem wsi, ktora ma asfaltowe połączenia z sąsiednimi miastami, a sąsiednie wsie nie. I wszyscy chcą otwierać biznesy w twojej dobrze skomunikowanej wsi. Inwestujesz w sieć hoteli parkingów terenów pod inwestycje przemysłowe, czy jakie tam kolwiek inne iwestycje, a tu sie dowiadujesz że jedna z sąsiadujących wsi zamierza zrobić to samo. A w drugą mańke ma znacznie lepsze możliwości dostępu do rynków zbytu u potrzeboskich i rozwijających sie, co daje popyt. Twój rynek jest już troche zapchany i rozwija się drobnymi kroczkami, a sąsiednia wieś ma szanse rozwijać się susami. Bo wszyscy nagle zapragneli się z nimi zakolegować i widzą w nich potencjał. Cieszył byś się z tego? No. I Niemcom też się nie podoba, że chcemy się usamodzielnić komunikacyjnie. Tu nie chodzi o dwu, czy cztero, czy nawet pas starowy dla samolotów z tej drogi. Pewnie też byś wolał żeby mieszkańcy z tej sąsieadujacej wsi zbierali szparagi w Twojej wsi, a nie myśleli o własnym rozwoju i pomijaniu twojego interesu. Wysłał byś zatem swoich agentów żeby im zablokować ich budowy decyzjami środowiskowymi, bo ten skansen w którym mieszkaja ma np ładne widoki, nawet jesli nie ma. Bo to ty jesteś debeściak. I wiesz że kiedys zbudujesz sobie u nich to co nie mieści się już u ciebie, przejmując nad nimi kontrole i ich rynkiem lokalnym. Obiecując im co kolwiek, byle na twoich zasadach.Podwykonawstwo,czyli jakąś stałą robote u ciebie, czy dodatkowo ekstra robote jako pomoc domowa. Nawet otworzył byś u nich swoje sklepy czy nawet fabryki, byle to Twój interes się kręcił a nie ich własny. Żeby się czuli docenieni że dopuszczasz ich do własnego środowiska. Ze mogą przynależeć do tych lepszych poprzez prace dla nich. I z tąd mamy folksdojczów u władzy, bo też byś o swoje interesy tak zadbał. Tu nie ma złosliwości. Czysty biznes. Zieloni i decyzje środowiskowe blokują u nas wszystko co się da, nie dla tego że nie da sie tego zbudować w zgodzie ze środowiskiem. Dlatego, że folksdojcze rządzą naszym Państwem. Ich interesuje wyłącznie tu i teraz, ich własna *%#)!& a nie przyszłość tego kraju i konkurencja na rynkach światowych. Czy nawet dobrobyt polaków, bo by im sie we łbach poprzewracało i stracono by nad nimi zewnętrzną kontrole, bo poszli by za lepszym, a nie dymali przy Twoich szparagach z pocałowaniem w ręke. Wytrzeszcz gały i przyjrzyj sie ile ważnych inwestycji w tym kraju jest blokowanych bzdurnymi decyzjami środowiskowymi, które chcą widzieć u nas skansen, a nie rozwijające się Panstwo. A już napewno nie samodzielnie rozwijające sie. Chcą żebyśmy tkwili w świadomości że jesteśmy do tego nie zdolni. A my im na to pozwalamy i kłucimy się między sobą o mniej ważne żeczy, żeby odwrócić naszą uwage od możliwości konstruktywnej komunikacji między nami i wspólnego działania na żecz własnego kraju. Dlatego robią wszystko żeby nas utrzymywać w świadomości że nasze nie jest nasze tylko wspólne. Nawet dzieci. W przypadku wojny wiedzą już że potrafimy się dogadać między sobą, nawet gdy się nie lubimy, dla tego z pomocą wojny nas nie przejmują, tylko gospodarczo. Kontrola jak nad dzieckiem w parku tylko bez miłości rodzicielskiej. To wyłącznie bizness.

Mam, a jednak nie ma

11:02, 2025-07-30

Autobusy poświęcone w Dzień św. Krzysztofa

Pajace 🤣🤣🤣

SlyUK

08:36, 2025-07-30

Nie ma dobrych wieści o obwodnicy Ostrowca

Do zaklinaczy Budowę czego ktoś miałby zacząć? Pisowskiego pomysłu niezgodnego z decyzją środowiskową? Jednojezdniowej atrapy na połowie odcinka drogi, która jest w planach od lat? To PiS podsunął tę minę, której nikt nie chce kontynuować i słusznie. W projekcie jest droga dwujezdniowa od skrzyżowania DK42 z DK9 do Opatowa. Droga dwujezdniowa z Opatowa do Ostrowca już jest robiona.

zatroskany

07:05, 2025-07-30

0%