W drogeriach Rossmann wylądował właśnie kolejny kosmetyczny drop. Tym razem są to limitowane produkty do makijażu od Everybody London. Razem z nim wystartowała nowa kampania. Jej twarzami są przedstawiciele młodego pokolenia raperów, czyli Tymek i OG Kamka. Skomponowali oni również piosenkę, która towarzyszy spotom emitowanym w kinach, internecie, a od sierpnia również w telewizji.
„Zaraz wjedzie nowy drop. Nigdy wcześniej nie dostałem go. Wstawać mi się chcę nad ranem. Stanę z Wami przed Rossmannem…” - rapuje Tymek w naszym najnowszym spocie. Promuje on ideę dropów – limitowanych comiesięcznych ofert produktów kultowych marek, dopasowanych do upodobań i potrzeb młodych klientów, dostępnych tylko w drogeriach Rossmann.
Aktualny drop to ponad 30 produktów do makijażu marki Everybody London. Wśród nich wszystko co jest niezbędnego do stworzenia swojego ulubionego look’u m.in. róże do policzków, konturówki, tinty do usty, cienie do powiek, rozświetlacze do twarzy, eyelinery czy pomadka.
Wszystkie informacje o naszej akcji znajdują się w aplikacji Rossmann PL pod specjalnym kafelkiem „DROP Alert”. Tam zapisujemy się na powiadomienie, które dostaniemy, gdy dropy będą dostępne. Również w tym miejscu pojawia się informacja, kiedy nastąpi premiera nowej oferty oraz kiedy pokażemy wszystkie jej produkty. Kilka dni wcześniej użytkownik może podejrzeć (kilkoma ruchami kciuka) część produktów, które trafią do oferty.
Premierowy spot możecie obejrzeć tutaj:
Tymek to 30-letni raper, który zdążył już zaistnieć na polskiej scenie muzycznej hip-hop. Zrobiło się o nim głośno w 2019 roku, gdy wypuścił teledysk do piosenki „Język Ciała”, który dziś ma na YouTube ponad 193 mln wyświetleń. Skutecznie połączył w nim rap z muzyką klubową. Jego inne znane kawałki to m.in. „Rainman” (wspólne z Tede) czy „Anioły i Demony”. Brał udział w wielu featuringach. Jego płyty oraz utwory wielokrotnie osiągały status platynowych i diamentowych płyt.
OG Kamka dała się poznać szerszej publiczności biorąc udział w pierwszej edycji muzycznego show „Rap Generation” emitowanego na Prime Video. Program wyłania najbardziej uzdolnionych młodych raperów w Polsce. Dotarła tam aż do finału, ale ostatecznie nie zwyciężyła. Jury oraz widzowie docenili ją za charyzmę i sceniczny luz. 20-letnia raperka dopiero wkracza do hip-hopowego mainstreamu. Jej najbardziej znany utwór ma tytuł „To nie GTA”.
Święto Wojska Polskiego (fotorelacja)
Społeczeństwo tysiącami wzięło udział w uroczystości ...
Gall Anonim
07:53, 2025-08-17
Co tu się wydarzyło… Cudowny wieczór przy Świętokrzyski
Mają rozmach *%#)!&
PUSTY DZBAN
12:18, 2025-08-16
Rowerem po Ostrowcu – ruszy miejska wypożyczalnia!
Promowanie jazdy rowerem jest jak najbardziej na miejscu zwłaszcza przez prezydenta miasta - oczywiście chodzi tu o rowery napędzane siłą mięśni a nie z napędem silnika bo mamy już doświadczenie z wypożyczalnią hulajnóg elektrycznych czyli z mocno nietrafionym pomysłem ze względu na bezpieczeństwo , zwłaszcza młodzieży. Skoro już temat jazdy rowerem po miejskich ścieżkach rowerowych to nalegam żeby na każdej takiej drodze złagodzić asfaltem czy betonem jazdę na poprzeczny krawężnik - vide drogi dla rowerów na ul. Polnej i Waryńskiego co jest świetnym udogodnieniem dla rowerzystów.
OO
14:05, 2025-08-15
Rusza konkurs na logo i nazwę wypożyczalni rowerów
Może "OPO" - Ostrowiecka Pedałownia OdNowa ??? Teraz w każdej polskiej mieścinie pełno jakichś tężni, wypożyczalni ,debilnych kamiennych kul na wybetonowanych placach , itp, itd... Wam się w d...pach od dobrobytu poprzewracało a włodarze już sami nie wiedzą na co kasę wydawać 😃 P.S Jak już otworzycie wypożyczalnię to nie zapomnijcie o święceniu rowerów w Kolegiacie - fotorelacja w Ostrowieckiej mile widziana 🤣🤣🤣
Bareja z Ulicy Reja
20:33, 2025-08-13