W kioskach należących do sieci RUCH S.A. na terenie Ostrowca Świętokrzyskiego nie można kupić biletów komunikacji miejskiej. ?php>
Powód? Dystrybutor nie chce rozliczać ich sprzedaży na dotychczasowych zasadach.?php>
- Ogólnie przyjętą zasadą jest ta, że prowizja za wykonanie usługi, tutaj sprzedaż biletów, naliczana jest przez usługobiorcę po jej wykonaniu i wystawieniu faktury. Taka praktyka jest przyjęta ogólnie i respektowana przez wszystkich naszych odbiorców z wyjątkiem Ruchu - mówi Jarosław Kateusz, prezes MPK Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim.?php>
Na takie rozwiązanie nie chce się zgodzić RUCH, czy to oznacza, że bilety nie wrócą już do ostrowieckich kiosków.?php>
-Bilety komunikacji miejskiej na stałe wpisały się w ofertę naszej firmy - uspokaja Joanna Dzwonkowska, rzecznik prasowy RUCH S.A. Dążąc do zapewnienia dostępności biletów komunikacji miejskiej również w Ostrowcu Świętokrzyskim, jest w trakcie uzgadniania warunków umowy z dostawcą biletów.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ostrowiecka.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz