Kioski bez biletów?

W kioskach należących do sieci RUCH S.A. na terenie Ostrowca Świętokrzyskiego nie można kupić biletów komunikacji miejskiej.
Powód? Dystrybutor nie chce rozliczać ich sprzedaży na dotychczasowych zasadach.
– Ogólnie przyjętą zasadą jest ta, że prowizja za wykonanie usługi, tutaj sprzedaż biletów, naliczana jest przez usługobiorcę po jej wykonaniu i wystawieniu faktury. Taka praktyka jest przyjęta ogólnie i respektowana przez wszystkich naszych odbiorców z wyjątkiem Ruchu – mówi Jarosław Kateusz, prezes MPK Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim.
Na takie rozwiązanie nie chce się zgodzić RUCH, czy to oznacza, że bilety nie wrócą już do ostrowieckich kiosków.
-Bilety komunikacji miejskiej na stałe wpisały się w ofertę naszej firmy – uspokaja Joanna  Dzwonkowska, rzecznik prasowy RUCH S.A. Dążąc do zapewnienia dostępności biletów komunikacji miejskiej również w Ostrowcu Świętokrzyskim, jest w trakcie uzgadniania warunków umowy z dostawcą biletów.

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *