Marka „MANGO” dołącza do grona najemców Galerii Ostrowiec

Hiszpański producent odzieży uwielbiany przez fashionistki na całym świecie otworzy swój salon w Ostrowcu Świętokrzyskim na przełomie sierpnia i września tego roku.


„MANGO” to popularna, hiszpańska marka odzieżowa, założona w 1984 r. Firma zajmuje się produkcją konfekcji damskiej oraz męskiej, nastawiona jest również na tworzenie eleganckich akcesoriów i dodatków. Obecnie marka weszła w fazę wzmożonej ekspansji, zarówno w Polsce, jak i poza granicami kraju. Z obecnych 16 salonów na terenie Polski, sieć urośnie o kolejnych 5 do końca 2018 r. Ostatnia umowa w Galerii Ostrowiec jest trzecią podpisaną przez „MANGO” w tym roku w Polsce. Pierwsze dwa sklepy otworzą się w Gdańsku i Rzeszowie.
-Umowa z „MANGO” to ważny element nowej strategii dla Galerii Ostrowiec, która ma na celu umocnienie jej pozycji rynkowej w całym regionie. Obecnie prowadzone są prace nad modernizacją części wspólnych, oświetlenia, witryn sklepowych oraz
strefy gastronomicznej. Równolegle finalizujemy rozmowy z najemcami tzw. strefy food court, mody oraz innych branż – komentuje Kinga Zabłocka, Leasing Manager w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych Knight Frank.
Na tego najemcę w Galerii Ostrowiec przyjdzie nam nieco poczekać, jedyne co możemy zdradzić to, że zajmie on dawny lokal marki „Reserved”. Tymczasem już w nadchodzący weekend czeka nas w dobudowanej części Galerii Ostrowiec otwarcie nowego salonu „Pepco”, zaś 16 maja br. otwierają się w nowych lokalizacjach salony „Cropp”, „House” oraz zupełnie nowe „Sinsay” i „R eKids”.

Print Friendly, PDF & Email

One thought on “Marka „MANGO” dołącza do grona najemców Galerii Ostrowiec

  • 17 kwietnia 2018 at 08:48
    Permalink

    z tylu szumnych medialnych zapowiedzi na temat rozbudowy Galerii Ostrowiec,został tylko optymizm mediów lokalnych – po kosztownej długotrwałej budowie czy rozbudowie szary klient nie zyskał NIC nowego ; przecież ta renowacja Galerii miała przyciągać ludzi do nowych atrakcyjnych sklepów,punktów gastronomicznych czy do nowoczesnego kina – a co mamy ? owszem nowe lokum dla dotychczasowych sklepów i dwa nowe duże sklepy dla posiadaczy sporych pieniędzy,przy czym zdublowano istniejące branże handlu zamiast wprowadzić nowe jego gałęzie…
    doszła jeszcze sprawa zamknięcia Galerii w niedziele spowodowana urzędniczym zakazem a nie potrzebą rynku
    było cienko a teraz jest beznadziejnie i faktycznie Targowica Miejska niebawem będzie atrakcyjniejsza

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *