Udogodnienia dla mieszkańców

W Starostwie Powiatowym w Ostrowcu Świętokrzyskim rozpoczęto prace mające dostosować urząd do potrzeb wszystkich mieszkańców.
Stad decyzja o remoncie wydziału komunikacji, dzięki któremu interesanci są obsługiwani szybciej i w o wiele lepszych warunkach. Dzięki tym pracom wygospodarowano również pokój znajdujący się na parterze budynku, który został przeznaczony dla Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Jest to szczególnie istotne dla seniorów, którzy często korzystają z jego pomocy.
Ważnym udogodnieniem jest również powstanie punktu obsługi niepełnosprawnych. Jest on usytuowany przy wejściu do budynku. Dzięki temu każda sprawa, z jaką przyjdą do urzędu osoby mające problem z poruszaniem się, zostanie załatwiona bez konieczności udawania się na piętra.
– Podejmujemy działania mające na celu otworzenie urzędu na potrzeby i oczekiwania mieszkańców. Chcemy, żeby osoby przybywające do naszego starostwa czuły się tutaj dobrze i były odpowiednio traktowane. Stąd z myślą o seniorach czy osobach niepełnosprawnych stworzyliśmy punkt obsługi osób niepełnosprawnych- mówi starosta, Marzena Dębniak.

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *