KFC w tym roku? Pizza Hut nie dla nas?

Według naszych nieoficjalnych informacji są spore szanse, aby jeszcze w tym roku – zgodnie z naszymi wcześniejszymi doniesieniami – w sąsiedztwie Galerii Ostrowiec powstała w Ostrowcu Świętokrzyskim restauracja sieci KFC.
Na tym nie koniec, bowiem spółka AmRest, która reprezentuje tę markę w naszym kraju, zmieniła strategię co do Pizzy Hut, ale wszystko wskazuje na to, że Ostrowiec Świętokrzyski jest za mały na lokalizację restauracji tej sieci.
Co z KFC?
O zainteresowaniu otworzeniem lokalu sieci KFC na naszych łamach piszemy już od czterech lat. Początkowo miała być to lokalizacja na gruntach SM „Krzemionki”, gdzie ostatecznie nie doszło do finalizacji transakcji. Później wybór padł na tereny w sąsiedztwie Galerii Ostrowiec i choć procedura wydaje się wydłużać, według nieoficjalnych doniesień jest szansa, że przedsięwzięcie znajdzie swój fi nał jeszcze w tym roku. W Ostrowcu Świętokrzyskim miałaby powstać restauracja KFC typu „drive thru”, czyli taka, w której znajduje się specjalne okienko dla zmotoryzowanych, w którym złożą i odbiorą oni swoje zamówienie bez wychodzenia z samochodu.
W kolejce „Pizza Hut”?
Tymczasem jeszcze przed świętami kolejna marka zależna od AmRest zapowiedziała, że jest zainteresowana otwarciem lokali marki Pizza Hut w mniejszych ośrodkach, ale wszystko wskazuje, że Ostrowiec Świętokrzyski jest jednak zbyt małym miastem.
– Wprowadzenie franczyzy m. in. w Polsce i Czechach to krok milowy w rozwoju marki Pizza Hut w Europie Środkowo – Wschodniej – czytamy w komunikacie przesłanym do naszej redakcji. Spółka AmRest prowadzi w tej części Europy już ponad 200 własnych restauracji sieci Pizza Hut. W 2018 roku firma otrzymała od YUM! właściciela marki Pizza Hut prawo do prowadzenia master-franczyzy w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz w części krajów bałkańskich. Dzięki rozwojowi franczyzy Pizza Hut przyśpieszy dynamikę wzrostu oraz zwiększy penetrację marki, przede wszystkim dzięki otwarciom restauracji w mniejszych ośrodkach – od 80 tys. mieszkańców. Marka oferuje sprawdzone i atrakcyjne formaty: EXPRESS oraz FAST CASUAL DELIVERY. EXPRESS, jest ofertą skierowaną do centrów handlowych, stacji benzynowych, sieci kin wymagającą niewielkiej powierzchni najmu od 40 m². Model FAST CASUAL
DELIVERY to format z miejscami siedzącymi oraz rezerwacją zamówień z dostawą do domu. Docelową lokalizacją są centra miast lub duże osiedla. Restauracja FAST CASUAL DELIVERY powinna posiadać łatwy dostęp dla gości i kierowców oraz od 110-120 m² powierzchni.
Pizza Hut oferuje sprawdzony i jasny model biznesowy, wspierając franczyzobiorców – od oceny lokalizacji, poprzez jej przygotowanie, budowę i otwarcie restauracji.
-Stając się częścią dużej organizacji, jaką jest AmRest, franczyzobiorca otrzymuje dostęp do sprawdzonych narzędzi i systemów wspierających działalność biznesu. To istotna przewaga konkurencyjna. Moim zdaniem kluczowa! – powiedział Damian Rybak, Dyrektor ds. Franczyzy Pizza Hut. Atrakcyjny poziom inwestycji i szybki zwrot na kapitale to dodatkowe atuty oferty.
AmRest zarządza już franczyzowymi restauracjami Pizza Hut w Europie Zachodniej, to ponad 100 lokali we Francji i 70 w Niemczech. Dodatkowo spółka prowadzi prawie 30 restauracji Pizza Hut w modelu franczyzowym w Rosji.

Print Friendly, PDF & Email

One thought on “KFC w tym roku? Pizza Hut nie dla nas?

  • 20 stycznia 2020 at 20:27
    Permalink

    Już tyle lat minęło… Nie będzie żadnego KFC mimo że w wielu mniejszych miastach jest. Po prostu u nas bieda

    Reply

Pozostaw odpowiedź Loka Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *