Prezes Farmy Świętokrzyskiej prelegentem Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji

W dniach 27-28 października br. odbyła się 2. edycja Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji, wydarzenia skupiającego w jednym miejscu kadrę zarządzającą sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji.

Eksperci w trakcie dwudniowego wydarzenia na panelach dyskusyjnych omawiali strategiczne kierunki rozwoju sektora handlu w Polsce w obszarach m.in. nowych technologii i transformacji cyfrowej, nowego modelu biznesu w rzeczywistości pandemicznej, perspektyw współpracy handlu, przetwórstwa i dystrybucji oraz zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu. W wydarzeniu wziął udział Łukasz Gębka, Prezes Farmy Świętokrzyskiej.

Prezes Farmy Świętokrzyskiej uczestniczył w panelu „Konsument przyszłości – nowe zachowania konsumentów po COVID-19”. Oprócz niego w dyskusji uczestniczyli m.in. Robert Rękas, Prezes Zarządu Lewiatan Holding oraz Michał Sadecki, Prezes Polskiej Grupy Supermarketów. Eksperci byli zgodni, że aby przetrwać okres restrykcji związanych z kolejną falą pandemii niezbędne będzie szybkie i precyzyjne reagowanie na potrzeby klientów.

Trwająca aktualnie epidemia koronawirusa przyspieszyła rozwój sektora e-commerce, przeniosła klientów ze sklepów stacjonarnych do internetowych i co dla nas niezwykle istotne, zwiększyła świadomość konsumentów w zakresie lokalnych produktów o wysokiej jakości. Sytuacja z jaką się teraz mierzymy sprzyja promocji zdrowego stylu odżywania. Z raportu Upfield przeprowadzonego pod koniec lipca wynika, że już 3 na 4 Polaków stawia na zdrowsze jedzenie, a 70% gotuje w domu od podstaw. Potwierdzają to nasze obserwacje. W naszym sklepie internetowym BiozFarmy.pl znacznie wzrosła sprzedaż m.in. niepasteryzowanych bio kiszonek. To nasze lokalne superfoods, które zawierają ogromne bogactwo witamin oraz bakterii kwasu mlekowego. To naturalny probiotyk i prawdziwa „bomba odpornościowa”, co ważne szczególnie w sezonie jesienno-zimowych infekcji. Obserwujemy też, że w czasie pandemii rośnie znaczenie bezpieczeństwa i wygody zakupów, które coraz częściej odbywają się online. Klienci nadal jednak chcą mieć kontakt z towarem. W tym zakresie szczególnie ważna jest współpraca lokalnych producentów z sieciami sklepów, aby Polacy mieli stacjonarnie łatwy dostęp do produktów najwyższej jakości, wytworzonych zgodnie z ideą sprawiedliwego handlu – mówi Łukasz Gębka, Prezes Farmy Świętokrzyskiej.

Więcej informacji o Kongresie Nowoczesnej Dystrybucji: www.dystrybucja.pl.

***

Farma Świętokrzyska to certyfikowane ekologiczne gospodarstwo rolne, a jednocześnie jedna z największych polskich firm oferujących ekologiczne warzywa, owoce oraz przetwory. Firma, która powstała w 2002 roku, na 348 hektarach uprawia ponad 30 rodzajów ekologicznych warzyw i owoców. We własnej przetwórni produkuje obecnie ponad 60 produktów bio, bazujących na zdrowych, autorskich recepturach. Farma Świętokrzyska współpracuje zarówno z dużymi sieciami handlowymi, jak i odbiorcami hurtowymi i detalicznymi. Swoje produkty oferuje również we własnym sklepie internetowym BIOzFarmy.pl.

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *