Zamknij

Łukasz Dybiec: "I Międzynarodowe Targi Branży Bokserskiej w święto boksu olimpijskiego..."

Dariusz Kisiel 07:19, 26.05.2022
Skomentuj

-W dniach od 10 do 12 czerwca w Kielcach odbędą się pierwsze w historii Międzynarodowe Targi Branży Bokserskiej. Skąd się wziął pomysł na organizację takiej imprezy?

?php>

-To ważne wydarzenie organizowane jest w ramach obchodów Ogólnopolskiego Dnia Boksu Olimpijskiego przez Polski Związek Bokserski - mówi Łukasz Dybiec - wiceprezes Polskiego Związku Bokserskiego, prezes Świętokrzyskiego Okręgowego Związku Bokserskiego i wiceprezes KSZO ds. boksu. Pomysł organizacji targów ma na celu stworzenie pewnej przestrzeni do wymiany doświadczeń, wiedzy, kontaktów biznesowych oraz pasji dla wszystkich ludzi związanych z boksem. Chcielibyśmy możliwie jak najpełniejszego zjednoczenia środowiska bokserskiego i wspólnej jego pracy na rzecz polskiego boksu olimpijskiego. Dodamy tylko, że partnerem wydarzenia są Targi Kielce S.A., a to gwarantuje, że targi nie tylko będą zorganizowane profesjonalnie, ale i zakończą się sukcesem. Partnerem targów są także Ministerstwo Sportu i Turystyki, Suzuki Motor Poland, IBA, EUBC, TVP Sport, Proboxing. Ci partnerzy w przeszłości przyczynili się do sukcesów Polskiego Związku Bokserskiego takich chociażby, jak cykl gal bokserskich Suzuki Boxing Night, czy organizacja pierwszych w historii naszego kraju Młodzieżowych Mistrzostw Świata Kobiet i Mężczyzn w Boksie - Kielce 2021.

?php>

?php>

-Podczas Targów Branży Bokserskiej ma być organizowanych wiele imprez towarzyszących. Jakich?

?php>

-Zaliczyć do nich można już znane z obchodów święta naszej dyscypliny Forum Polskiego Boksu, które po raz kolejny zgromadzi całą polską rodzinę bokserską na czele z olimpijczykami, medalistami, prezesami i trenerami klubów bokserskich. W ramach II Forum Polskiego Boksu zaplanowane zostały także szkolenia dla trenerów, sędziów oraz zawodników, a także panele dyskusyjne dotyczące przygotowania motorycznego czy żywienia i suplementacji w boksie, wspólne treningi, walki pokazowe na czterech ringach. Niezwykle ciekawie zapowiada się próba ustanowienia rekordu Polski w liczbie osób jednocześnie ćwiczących boks we wspólnym treningu tym razem na żywo, bo - niech przypomnę - w czasie pandemii biliśmy taki rekord przez platformę internetową ZOOM.

?php>

-Czy już wiadomo, kto weźmie udział w I Międzynarodowych Targach Branży Bokserskiej?

?php>

-Zaproszenia skierowaliśmy do federacji światowych, związków, klubów, organizacji i stowarzyszeń sportowych, władz samorządowych z całej Polski, sportowców, zawodników profesjonalnych i amatorów. Niewykluczone, że na targach pojawią się tak znani pięściarze, jak Andrzej Gołota, czy Dariusz Michalczewski, a także znani ludzie sportu, polityki i biznesu.  Targi są szansą promocji dla firm działających w branży bokserskiej i w ogóle sportowej, zajmujących się produkcją sprzętu sportowego, sprzedażą odżywek i suplementów, trofeów sportowych, prowadzących siłownie i kluby fitness, ośrodki sportowe, agencje eventowe. Będą one mogły wymienić swe doświadczenia, zbudować relacje i kontakty i to w wymiarze międzynarodowym.

?php>

-Dziękuję za rozmowę.

(Dariusz Kisiel)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

Zapomnijmy o kompleksowym remoncie DK 9?

a gdzież są nasi parlamentarzyści co tak pięknie lansują się na różnej maści pokazówkach

bury

23:09, 2025-07-30

Nie ma dobrych wieści o obwodnicy Ostrowca

Daliśmy się wcisnąć w bańke propagandową obietnic folksdojczów i kłucimy się między sobą o *%#)!& podrzucane nam przez chcących nas kontrolować nadludzi. Ich zdaniem nadludzi. Kluczem do sensu budowy dróg w tym rejonie jest budowa CPK i dopiero potem połączenia się z tymi tzw szprychami do dróg lokalnych. W zależności od senu ich tworzenia. Czyli rozwojowego potencjału miast, lub dróg przelotowych. W Polsce brakuje dobrych dróg z południa na północ. I komunikacji z innymi krajami w tym kierunku. Niemcy nie chcą żeby nasza komunikacja organizowała się w tych kierunkach, nie chcą żeby omijać niemiecką infrastrukture, bo stracą, jesli nie kontrole to uział, lub przynajmniej zyski pośrednie. I folksdojcze robią wszystko żeby się Niemcom podobało, to co tutaj rozwijamy. To znacznie gęściejsza siatka wpływów niż nam się zdaje. Chcą mieć oko na wszystko tutaj, jak matka na dziecko w parku. Jednak nie troska o nas jest w tym motywem przewodnim, tylko ich interes. Wyobraż sobie że jesteś włascicielem wsi, ktora ma asfaltowe połączenia z sąsiednimi miastami, a sąsiednie wsie nie. I wszyscy chcą otwierać biznesy w twojej dobrze skomunikowanej wsi. Inwestujesz w sieć hoteli parkingów terenów pod inwestycje przemysłowe, czy jakie tam kolwiek inne iwestycje, a tu sie dowiadujesz że jedna z sąsiadujących wsi zamierza zrobić to samo. A w drugą mańke ma znacznie lepsze możliwości dostępu do rynków zbytu u potrzeboskich i rozwijających sie, co daje popyt. Twój rynek jest już troche zapchany i rozwija się drobnymi kroczkami, a sąsiednia wieś ma szanse rozwijać się susami. Bo wszyscy nagle zapragneli się z nimi zakolegować i widzą w nich potencjał. Cieszył byś się z tego? No. I Niemcom też się nie podoba, że chcemy się usamodzielnić komunikacyjnie. Tu nie chodzi o dwu, czy cztero, czy nawet pas starowy dla samolotów z tej drogi. Pewnie też byś wolał żeby mieszkańcy z tej sąsieadujacej wsi zbierali szparagi w Twojej wsi, a nie myśleli o własnym rozwoju i pomijaniu twojego interesu. Wysłał byś zatem swoich agentów żeby im zablokować ich budowy decyzjami środowiskowymi, bo ten skansen w którym mieszkaja ma np ładne widoki, nawet jesli nie ma. Bo to ty jesteś debeściak. I wiesz że kiedys zbudujesz sobie u nich to co nie mieści się już u ciebie, przejmując nad nimi kontrole i ich rynkiem lokalnym. Obiecując im co kolwiek, byle na twoich zasadach.Podwykonawstwo,czyli jakąś stałą robote u ciebie, czy dodatkowo ekstra robote jako pomoc domowa. Nawet otworzył byś u nich swoje sklepy czy nawet fabryki, byle to Twój interes się kręcił a nie ich własny. Żeby się czuli docenieni że dopuszczasz ich do własnego środowiska. Ze mogą przynależeć do tych lepszych poprzez prace dla nich. I z tąd mamy folksdojczów u władzy, bo też byś o swoje interesy tak zadbał. Tu nie ma złosliwości. Czysty biznes. Zieloni i decyzje środowiskowe blokują u nas wszystko co się da, nie dla tego że nie da sie tego zbudować w zgodzie ze środowiskiem. Dlatego, że folksdojcze rządzą naszym Państwem. Ich interesuje wyłącznie tu i teraz, ich własna *%#)!& a nie przyszłość tego kraju i konkurencja na rynkach światowych. Czy nawet dobrobyt polaków, bo by im sie we łbach poprzewracało i stracono by nad nimi zewnętrzną kontrole, bo poszli by za lepszym, a nie dymali przy Twoich szparagach z pocałowaniem w ręke. Wytrzeszcz gały i przyjrzyj sie ile ważnych inwestycji w tym kraju jest blokowanych bzdurnymi decyzjami środowiskowymi, które chcą widzieć u nas skansen, a nie rozwijające się Panstwo. A już napewno nie samodzielnie rozwijające sie. Chcą żebyśmy tkwili w świadomości że jesteśmy do tego nie zdolni. A my im na to pozwalamy i kłucimy się między sobą o mniej ważne żeczy, żeby odwrócić naszą uwage od możliwości konstruktywnej komunikacji między nami i wspólnego działania na żecz własnego kraju. Dlatego robią wszystko żeby nas utrzymywać w świadomości że nasze nie jest nasze tylko wspólne. Nawet dzieci. W przypadku wojny wiedzą już że potrafimy się dogadać między sobą, nawet gdy się nie lubimy, dla tego z pomocą wojny nas nie przejmują, tylko gospodarczo. Kontrola jak nad dzieckiem w parku tylko bez miłości rodzicielskiej. To wyłącznie bizness.

Mam, a jednak nie ma

11:02, 2025-07-30

Autobusy poświęcone w Dzień św. Krzysztofa

Pajace 🤣🤣🤣

SlyUK

08:36, 2025-07-30

Nie ma dobrych wieści o obwodnicy Ostrowca

Do zaklinaczy Budowę czego ktoś miałby zacząć? Pisowskiego pomysłu niezgodnego z decyzją środowiskową? Jednojezdniowej atrapy na połowie odcinka drogi, która jest w planach od lat? To PiS podsunął tę minę, której nikt nie chce kontynuować i słusznie. W projekcie jest droga dwujezdniowa od skrzyżowania DK42 z DK9 do Opatowa. Droga dwujezdniowa z Opatowa do Ostrowca już jest robiona.

zatroskany

07:05, 2025-07-30

0%