Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim w przyszłym roku będzie obchodził 70 lecie istnienia, a już od 8 listopada br. swoje bankowe sprawy klienci załatwią w nowoczesnym i cyfrowym wnętrzu, w samym centrum miasta przy ul. Siennieńskiej 11.
?php>Budynek, do którego właśnie przeniósł się oddział jest dogodnie położony - placówka jest dobrze skomunikowana, świetnie widoczna i łatwo dostępna. Istotną zmianą jest usytuowanie oddziału na jednym poziomie - co jest dużym ułatwieniem dla osób starszych, z niepełnosprawnościami czy też rodziców z małymi dziećmi. Jak w każdej ostatnio uruchamianej placówce królują tu nowoczesne wnętrza, pojawiły się donice z kwiatami, elementy zieleni na ścianach i regionalna tapeta z trasy z rezerwatu "Krzemionki" z okolic Ostrowca Świętokrzyskiego. Pojawiły się też technologiczne rozwiązania - m.in. zrezygnowano z papierowych plakatów, a materiały informacyjne i marketingowe prezentowana są na dużych ekranach, tabletach czy na stanowisku internetowym.
?php>- Otwarty właśnie Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim to przykład naszych działań, jakie podejmujemy, aby usprawnić obsługę naszych klientów. Klienci znajdą tutaj zarówno pomoc w dobraniu najodpowiedniejszej oferty, porady w kwestiach finansowych, jak również wsparcie w korzystaniu z kanałów zdalnych, które w ostatnich latach zyskują na popularności. Jako największy bank w Polsce wiemy, jak ważna jest możliwość załatwienia większości spraw online. Dlatego stale poszerzamy ofertę i usługi w tym zakresie dzięki rozwijaniu naszej aplikacji mobilnej IKO oraz serwisu transakcyjnego iPKO. W ostrowieckim oddziale od teraz klienci mogą również skorzystać z urządzenia samoobsługowego, w którym przy wsparciu doradcy, w wygodny i szybki sposób dokonają najprostszych czynności, jak sprawdzenie salda, czy przelew
?php>- podkreśla Iwona Kubańska, dyrektor krakowskiego Regionu Bankowości Detalicznej w PKO Banku Polskim.
?php>Większość czynności klienci mogą wykonać w asyście doradców na ekranach dotykowych lub wykorzystując swoje smartfony. Takie rozwiązania pozwalają ograniczyć konieczność wydruków papierowych, co jest rozwiązaniem przyjaznym środowisku. Na stanowisku internetowym klient samodzielnie lub z pomocą doradcy może wykonać operacje finansowe. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą nauczyć się korzystać albo podszkolić z kolejnych funkcji serwisu internetowego iPKO.
?php>- Cieszymy się, że od teraz przestrzeń oddziału jest wygodna, łatwo dostępna dla wszystkich i umożliwia załatwienie wszelkich bankowych spraw w dyskretnym i przyjemnym otoczeniu. Jednocześnie to miejsce pełne nowoczesnych cyfrowych rozwiązań dla klientów, którzy chętnie korzystają z bankowości internetowej i mobilnej albo chcą się tych nowinek technologicznych nauczyć. Jesteśmy w Ostrowcu od wielu lat i obsługujemy kolejne pokolenia naszych klientów. Niezmiennie dostarczamy pełen pakiet usług finansowych dla mieszkańców miasta i okolicznych gmin. Tym bardziej cieszymy się, że od teraz możemy to robić dalej w nowoczesnej przestrzeni - mówi Jacek Milner, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim.
?php>Jeśli ktoś chciałby skorzystać z cyfrowej bankowości, ale dotychczas bał się zapytać o szczegóły to doradcy na miejscu dokładnie wyjaśnią "jak to się robi", czyli np. jak łatwo i wygodnie można korzystać z aplikacji mobilnej IKO, czyli bankowości w telefonie albo jak nie dać się oszukać cyberprzestępcom.
?php>Nowy, ostrowiecki oddział PKO Banku Polskiego, tak jak i w poprzednim miejscu, obsługuje nie tylko klientów indywidualnych, ale także małe i średnie przedsiębiorstwa. Klient, który korzysta z rachunku firmowego ma do wyboru wiele opcji finansowania biznesu - od kredytu inwestycyjnego, limitów obrotowych przy rachunku do transakcji leasingowych na korzystnych warunkach.
?php>W nowej przestrzeni jest miejsce na obsługę klientów przy 6 stanowiskach doradczo-transakcyjnych oraz w 5 kameralnych pokojach spotkań biznesowych. Nowa aranżacja zapewnia dyskrecję i komfort obsługi. Dla klientów dostępne są dwa bankomaty z funkcją wpłatomatu czynne całą dobę oraz wrzutnia. W oddziale klientów wspiera 18 doradców.
?php>Kilka pytań do Jacka Milnera, dyrektora Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim:
?php>1. Na czym chcecie się szczególnie skupić w obsłudze klientów w nowej przestrzeni?
?php>Każdego klienta w oddziale traktujemy w sposób szczególny. Naszej pomocy potrzebują głównie klienci, którzy nie korzystają dotąd z bankowości internetowej i urządzeń samoobsługowych, dlatego szczególnie ważne jest dla mnie umiejscowienie stanowiska internetowego w naszej placówce. Sądzę, że zarówno stanowisko, jak i inne urządzenia, np. tablety, które wspomagają klientów w prostych czynnościach usprawnią naszą obsługę, a klientom dadzą większą swobodę w wykonywaniu spraw bankowych. Oczywiście, w każdej chwili doradcy posłużą pomocą w obsłudze takich urządzeń.
?php>2. Z czego jest pan wyjątkowo dumny jako dyrektor oddziału PKO Banku Polskiego?
?php>Jesteśmy w Ostrowcu Świętokrzyskim od 70 lat. Często nasi klienci zarówno indywidualni jak i biznesowi to rodziny dwu, a czasem i trzypokoleniowe. Są z nami od kilkudziesięciu lat. To dowód na to, że jesteśmy kompetentni, a do każdej osoby i firmy która odwiedza nasz oddział potrafimy podejść indywidualnie. To zasługa pracowników i z nich jestem wyjątkowo dumny.
?php>3. Oddział 1 w Ostrowcu Świętokrzyskim działa od wielu lat. Czym oddział jest dla lokalnej społeczności?
?php>Jesteśmy bankiem pierwszego wyboru dla mieszkańców miasta i powiatu. Współpracujemy ze wszystkimi spółdzielniami mieszkaniowymi i większością wspólnot mieszkaniowych zlokalizowanych na terenie powiatu. Mamy istotny udział w obsłudze bankowści osobistej oraz firm. Współpracujemy ze szkołami w ramach SKO i stąd częste wizyty w oddziale rodziców z dziećmi, aby założyć pierwszy rachunek. Oddział więc jest miejscem, gdzie każdy rodzaj klienta znajdzie fachową obsługę i profesjonalne doradztwo.
4. Jakie obszary swojej działalności chcecie udoskonalać po przeniesieniu oddziału do nowej lokalizacji? Na czym warto się skoncentrować w najbliższym czasie?
?php>Nowa lokalizacja i nowoczesna placówka to wyzwania i impuls do kolejnych działań. Jednym z wyzwań będzie praca nad budowaniem wizerunku oddziału w internecie. Tak jak wcześniej wspomniałem bardzo mocno stawiamy na możliwości "bankowania" zdalnego poprzez IKO, iPKO, sprzedaż w asyście - właśnie te elementy zamierzamy wzmacniać. Chcemy także rozwijać relacje i budować przestrzeń do dalszego rozwoju we wszystkich biznesach poprzez tradycyjny kanał obsługi, czyli oddział wykorzystując możliwości współpracy z jednostkami oraz spółkami Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. Satysfakcja klienta ze świadczonych usług wciąż jest priorytetem.
?php>5. Czy podejmujecie działania poza siedzibą banku - wśród lokalnych społeczności?
?php>Pracownicy Oddziału chętnie angażują się we wszystkie akcje charytatywne zarówno na poziomie lokalnym jak i mikrorynkowym i regionalnym. Chociażby we wrześniu wsparliśmy finansowo akcję charytatywną Stowarzyszenia na rzecz Warsztatu terapii Zajęciowej "Szansa" w Ostrowcu Świętokrzyskim. Dzięki tej akcji możliwy będzie zakup specjalistycznego ultralekkiego aktywnego wózka inwalidzkiego dla Natalki, która jest mieszkanką Ostrowca Św. W ostatnim czasie zakupiliśmy także pomoce dydaktyczne dla uczniów PSP nr 7.
?php>szon13:00, 28.11.2022
Teraz tylko bank na banku.Zamiast zakładów pracy to markety i banki.Ciekawe kto będzie z tego korzystać jak młodzi wyjeżdżają za pracą a miasto wymiera.
k.j.04:03, 20.12.2022
Kompletne bzdety. Jak ładnie próbuje się tłumaczyć redukcję kosztów i przeniesienie oddziału do mniej prestiżowej lokalizacji. Następny krok zamknięcie oddziału, bo przecież wszystko można w internecie załatwić :).
Klientka rozczarowan07:17, 11.01.2023
Na pewno już nie skorzystam z usług tego banku, było przestrzennie i intymnie a teraz jakaś agencyjka wyszła, klientów mnóstwo, miejsca brak. Totalne dno!
Wstyd dla takiej instytucji jak PKO BP.
Nowe przepisy uderzą w właścicieli psów i kotów
Tylko kto za to bedzie placil. Liczba Kotow na wsiach jest niepoliczalna. Dodatkowe koszty dla wlascicieli ktore skoncza sie zabijaniem zwierzat. Jezeli bedzie to darmowe to ok, ale szczerze w to watpie.
Mmm
13:26, 2025-06-14
Zarząd powiatu z absolutorium i wotum zaufania!
Z całym szacunkiem, to zwykłe cwaniakowanie. Takie votum jak nam sie serwuje to jest przedstawienie. Takie votum powinno odbywać się w referendum, a nie pokazywać nam show uwiązanych w układzie większościowym lokalnych bonzów, czy koalicji 13 grudnia. Czyli tych którzy siedzą w pierwszym rzędzie przy korycie. Gdybym chciał obejrzeć cyrk poszedł bym do cyrku. Rząd mie powinien mi tego fundować. Co byście powiedzieli gdyby mafia, która kolwiek, czy rodzina i kolesie tego Cygana od metody na wnuczka, zrobili sobie votum zaufania, żeby zalegalizować swój proceder.
Sralismazgalis
13:21, 2025-06-12
Wybraliśmy Ucznia Roku!
No o z czego się tu cieszyć.... Edukowalo się w tym mieście, a ile tych dzieciaków tu zostanie??? I tak krew w piach w tym mieście z kartonu.
PUSTY DZBAN
12:18, 2025-06-12
DK 9 potrzebuje pilnych remontów! Podpisz petycję!
Tu sie troche z tobą zgodze. Nasz lokalny PiS nie zrobil z tym za wiele jesli chodzi o nie nasze drogi tylko krajowe. Z prostej przyczyny. Byl na to za krótki. Nawet nie za cienki, poprostu za krótki. Kiedy spojżymy i przyjżymy się troche dalej niż temu co widać tuż za naszym płotem, to PiS rozkręcał wiele, w wielu miejscach na raz ważnych dla tego kraju inwestycji. I nasz lokalny PiS musiał się z tym pogodzić, że nie byliśmy priorytetem i po drodze dla tych inwestycji. Jesli chodzi o pierwszenistwo ważności, tego naprawde wielkiego planu rozbudowy infrastruktury drogowej. Nie mogli pyszczyć za wiele, bo i tak by się nie przebili, bo krawiec kraje jak mu materji staje. Ale też nie można powiedzieć że tu nie było robione nić. W naszych zadupiach zmieniło się dość sporo na lepsze. Wiem że jesteśmy najfajniejsi i cała machina powinna się kręcić w okół nas, ale priorytety na ten pierwszy naprawde wieki rzut, w skali kraju, był bezdyskusyjnie imponujacy. Szkoda ze się nie załapalismy. Tą pulą o której mówisz, też nasi lokalsi nie decydowali, bo liczył się potencjał rozwojowy miast. Mogli troche poskamleć, lecz nie o siłe przebicia lokalnych władz w tym chodziło. Więc po co pajacować skoro nie załapaliśmy się do puli priorytetów i pajacowanie nic by nie zmieniło. Nie oznacza to że nie załapalibyśmy się podczas budowy CPK i moim zdaniem miało by to większy sens. Z tąd wzięły się u nas tereny przemysłowe, magazynowe i nawet produkcyjne, żeby podbić nieco bardziej powage naszego miasta. W te pedy próbuje się zagospodarować jak kolwiek to co kedyś padło. Uważam to za znacznie lepsze niż remontowanie w nieskończoność fontanny w Rynku, budowanie pomników bohaterskich Radnych, czy zamykanie szkół dla oszcżędności, po zadłużeniu szpitala czy kombinowaniu jak by tu dowalić lokalnym biznesom parkometrami, czy jakimiś zapchajdziurami dla własnego wizerunku. Sam byś z pewnoścìą umiał wyliczy trafienia zupełnie nie trafione, lub nie wiele wnoszące w rozwój miasta na ktore poszła kasa. Wszyscy wiemy jak wiele ważnych żeczy jest tutaj jeszcze do zrobienia. Musimy pamiętać jednak że żeby ktoś dołóżył tu swoich rąk, najpierw przyjży sie co nasze ręce potrafìą zdziałać. No jasne, że jak zobaczą tego chochoła w rynku to sie tylko uśmiechną. I pojadą dalej, bo nawet nie mamy hotelu żeby mogli się nam troche dłużej przyjżeć, żadnego ful profes parkingu z motelem i nie będe wyliczał czego jeszcze nie mamy, bo ubliżył bym też swoim jajom. Nie o przepychanki słowne, czy kolesiowskie tu powinno chodzić. Nie ma dwóch zdań że dodatkowy most jest tutaj potrzebny. Ale trzeba go w coś wpiąć. Nikt nam nie zrobi mostu tylko po to żeby nam się jechało szybciej i wygodniej na zakupy. Pomyślmy więć co możemy zrobić, żeby do nas chciało przyjeżdzać więcej turystów, więcej ludzi szukających pracy i więcej inwestorów. Wtedy będzie inna gadka. Tym czasem nasz największy zakład pracy musi do Warszawki jeździć strajkować. Z czym chcemy podskoczyć Starachowicom czy Skarżysku, nawet Końskie w tym kraju są bardziej znane niż Ostrowiec.
Ja też bym chciał.
02:23, 2025-06-12