Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim w przyszłym roku będzie obchodził 70 lecie istnienia, a już od 8 listopada br. swoje bankowe sprawy klienci załatwią w nowoczesnym i cyfrowym wnętrzu, w samym centrum miasta przy ul. Siennieńskiej 11.
?php>Budynek, do którego właśnie przeniósł się oddział jest dogodnie położony - placówka jest dobrze skomunikowana, świetnie widoczna i łatwo dostępna. Istotną zmianą jest usytuowanie oddziału na jednym poziomie - co jest dużym ułatwieniem dla osób starszych, z niepełnosprawnościami czy też rodziców z małymi dziećmi. Jak w każdej ostatnio uruchamianej placówce królują tu nowoczesne wnętrza, pojawiły się donice z kwiatami, elementy zieleni na ścianach i regionalna tapeta z trasy z rezerwatu "Krzemionki" z okolic Ostrowca Świętokrzyskiego. Pojawiły się też technologiczne rozwiązania - m.in. zrezygnowano z papierowych plakatów, a materiały informacyjne i marketingowe prezentowana są na dużych ekranach, tabletach czy na stanowisku internetowym.
?php>- Otwarty właśnie Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim to przykład naszych działań, jakie podejmujemy, aby usprawnić obsługę naszych klientów. Klienci znajdą tutaj zarówno pomoc w dobraniu najodpowiedniejszej oferty, porady w kwestiach finansowych, jak również wsparcie w korzystaniu z kanałów zdalnych, które w ostatnich latach zyskują na popularności. Jako największy bank w Polsce wiemy, jak ważna jest możliwość załatwienia większości spraw online. Dlatego stale poszerzamy ofertę i usługi w tym zakresie dzięki rozwijaniu naszej aplikacji mobilnej IKO oraz serwisu transakcyjnego iPKO. W ostrowieckim oddziale od teraz klienci mogą również skorzystać z urządzenia samoobsługowego, w którym przy wsparciu doradcy, w wygodny i szybki sposób dokonają najprostszych czynności, jak sprawdzenie salda, czy przelew
?php>- podkreśla Iwona Kubańska, dyrektor krakowskiego Regionu Bankowości Detalicznej w PKO Banku Polskim.
?php>Większość czynności klienci mogą wykonać w asyście doradców na ekranach dotykowych lub wykorzystując swoje smartfony. Takie rozwiązania pozwalają ograniczyć konieczność wydruków papierowych, co jest rozwiązaniem przyjaznym środowisku. Na stanowisku internetowym klient samodzielnie lub z pomocą doradcy może wykonać operacje finansowe. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą nauczyć się korzystać albo podszkolić z kolejnych funkcji serwisu internetowego iPKO.
?php>- Cieszymy się, że od teraz przestrzeń oddziału jest wygodna, łatwo dostępna dla wszystkich i umożliwia załatwienie wszelkich bankowych spraw w dyskretnym i przyjemnym otoczeniu. Jednocześnie to miejsce pełne nowoczesnych cyfrowych rozwiązań dla klientów, którzy chętnie korzystają z bankowości internetowej i mobilnej albo chcą się tych nowinek technologicznych nauczyć. Jesteśmy w Ostrowcu od wielu lat i obsługujemy kolejne pokolenia naszych klientów. Niezmiennie dostarczamy pełen pakiet usług finansowych dla mieszkańców miasta i okolicznych gmin. Tym bardziej cieszymy się, że od teraz możemy to robić dalej w nowoczesnej przestrzeni - mówi Jacek Milner, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim.
?php>Jeśli ktoś chciałby skorzystać z cyfrowej bankowości, ale dotychczas bał się zapytać o szczegóły to doradcy na miejscu dokładnie wyjaśnią "jak to się robi", czyli np. jak łatwo i wygodnie można korzystać z aplikacji mobilnej IKO, czyli bankowości w telefonie albo jak nie dać się oszukać cyberprzestępcom.
?php>Nowy, ostrowiecki oddział PKO Banku Polskiego, tak jak i w poprzednim miejscu, obsługuje nie tylko klientów indywidualnych, ale także małe i średnie przedsiębiorstwa. Klient, który korzysta z rachunku firmowego ma do wyboru wiele opcji finansowania biznesu - od kredytu inwestycyjnego, limitów obrotowych przy rachunku do transakcji leasingowych na korzystnych warunkach.
?php>W nowej przestrzeni jest miejsce na obsługę klientów przy 6 stanowiskach doradczo-transakcyjnych oraz w 5 kameralnych pokojach spotkań biznesowych. Nowa aranżacja zapewnia dyskrecję i komfort obsługi. Dla klientów dostępne są dwa bankomaty z funkcją wpłatomatu czynne całą dobę oraz wrzutnia. W oddziale klientów wspiera 18 doradców.
?php>Kilka pytań do Jacka Milnera, dyrektora Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim:
?php>1. Na czym chcecie się szczególnie skupić w obsłudze klientów w nowej przestrzeni?
?php>Każdego klienta w oddziale traktujemy w sposób szczególny. Naszej pomocy potrzebują głównie klienci, którzy nie korzystają dotąd z bankowości internetowej i urządzeń samoobsługowych, dlatego szczególnie ważne jest dla mnie umiejscowienie stanowiska internetowego w naszej placówce. Sądzę, że zarówno stanowisko, jak i inne urządzenia, np. tablety, które wspomagają klientów w prostych czynnościach usprawnią naszą obsługę, a klientom dadzą większą swobodę w wykonywaniu spraw bankowych. Oczywiście, w każdej chwili doradcy posłużą pomocą w obsłudze takich urządzeń.
?php>2. Z czego jest pan wyjątkowo dumny jako dyrektor oddziału PKO Banku Polskiego?
?php>Jesteśmy w Ostrowcu Świętokrzyskim od 70 lat. Często nasi klienci zarówno indywidualni jak i biznesowi to rodziny dwu, a czasem i trzypokoleniowe. Są z nami od kilkudziesięciu lat. To dowód na to, że jesteśmy kompetentni, a do każdej osoby i firmy która odwiedza nasz oddział potrafimy podejść indywidualnie. To zasługa pracowników i z nich jestem wyjątkowo dumny.
?php>3. Oddział 1 w Ostrowcu Świętokrzyskim działa od wielu lat. Czym oddział jest dla lokalnej społeczności?
?php>Jesteśmy bankiem pierwszego wyboru dla mieszkańców miasta i powiatu. Współpracujemy ze wszystkimi spółdzielniami mieszkaniowymi i większością wspólnot mieszkaniowych zlokalizowanych na terenie powiatu. Mamy istotny udział w obsłudze bankowści osobistej oraz firm. Współpracujemy ze szkołami w ramach SKO i stąd częste wizyty w oddziale rodziców z dziećmi, aby założyć pierwszy rachunek. Oddział więc jest miejscem, gdzie każdy rodzaj klienta znajdzie fachową obsługę i profesjonalne doradztwo.
4. Jakie obszary swojej działalności chcecie udoskonalać po przeniesieniu oddziału do nowej lokalizacji? Na czym warto się skoncentrować w najbliższym czasie?
?php>Nowa lokalizacja i nowoczesna placówka to wyzwania i impuls do kolejnych działań. Jednym z wyzwań będzie praca nad budowaniem wizerunku oddziału w internecie. Tak jak wcześniej wspomniałem bardzo mocno stawiamy na możliwości "bankowania" zdalnego poprzez IKO, iPKO, sprzedaż w asyście - właśnie te elementy zamierzamy wzmacniać. Chcemy także rozwijać relacje i budować przestrzeń do dalszego rozwoju we wszystkich biznesach poprzez tradycyjny kanał obsługi, czyli oddział wykorzystując możliwości współpracy z jednostkami oraz spółkami Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. Satysfakcja klienta ze świadczonych usług wciąż jest priorytetem.
?php>5. Czy podejmujecie działania poza siedzibą banku - wśród lokalnych społeczności?
?php>Pracownicy Oddziału chętnie angażują się we wszystkie akcje charytatywne zarówno na poziomie lokalnym jak i mikrorynkowym i regionalnym. Chociażby we wrześniu wsparliśmy finansowo akcję charytatywną Stowarzyszenia na rzecz Warsztatu terapii Zajęciowej "Szansa" w Ostrowcu Świętokrzyskim. Dzięki tej akcji możliwy będzie zakup specjalistycznego ultralekkiego aktywnego wózka inwalidzkiego dla Natalki, która jest mieszkanką Ostrowca Św. W ostatnim czasie zakupiliśmy także pomoce dydaktyczne dla uczniów PSP nr 7.
?php>szon13:00, 28.11.2022
Teraz tylko bank na banku.Zamiast zakładów pracy to markety i banki.Ciekawe kto będzie z tego korzystać jak młodzi wyjeżdżają za pracą a miasto wymiera.
k.j.04:03, 20.12.2022
Kompletne bzdety. Jak ładnie próbuje się tłumaczyć redukcję kosztów i przeniesienie oddziału do mniej prestiżowej lokalizacji. Następny krok zamknięcie oddziału, bo przecież wszystko można w internecie załatwić :).
Klientka rozczarowan07:17, 11.01.2023
Na pewno już nie skorzystam z usług tego banku, było przestrzennie i intymnie a teraz jakaś agencyjka wyszła, klientów mnóstwo, miejsca brak. Totalne dno!
Wstyd dla takiej instytucji jak PKO BP.
Czy nieruchomość przemysłowa znajdzie nabywcę?
A co tu mogą pisać.... Propaganda sukcesu jak w WALCZYMY O STAL. 20 lat temu gdy jeszcze mieszkałem w Polsce w naszym mieście poszliśmy po pomoc do gazety bo jeden ze znanych lokalnych biznesmenów na WW nie wypłacał nam. I co pomogła gazeta? Nie bo to niemożliwe że Wojciech nie płaci. Przecież był taki fajny. Od tamtej pory wiem co to za lokalny szmatławiec pisany na zlecenie władzy. Czy gazeta mi odpowie co z KARMELOWYMI w ŁYSICY?????
PUSTY DZBAN
20:21, 2025-05-20
Po pierwszej turze lepszy Trzaskowski. U nas też
Ci "wykształceni" co głosowali na bandziora Nawrockiego to chyba kończyli pisowskie Collegium Humanum
Dr
18:08, 2025-05-20
Czy nieruchomość przemysłowa znajdzie nabywcę?
A jak wam idzie sprzedaż po wólczance? Takie ładne artykuły, wizualizacje były agencja wynajęta specjalnie pod sprzedaż i co? Jajco? Czy ten artykuł też już usunęliście
Dziady
14:57, 2025-05-20
Po pierwszej turze lepszy Trzaskowski. U nas też
Do Wieska. Jestem wykształcona i tak , jak całe województwo głosowałam na Nawrockiego.
Ela
13:05, 2025-05-20