Maturzyści wybierają telesprzedaż na start

Tegoroczni maturzyści zasypali wręcz ostrowieckie call center Netii swoimi CV. Dla wielu młodych osób praca konsultanta telefonicznego, to szansa na zdobycie pierwszych zawodowych doświadczeń jeszcze przed wybraniem się na studia. Najlepsi mogą liczyć, że również w okresie dalszej nauki, w innym ośrodku mogą nadal pracować tylko już zdalnie, w tym zawodzie, łącząc go ze studiami.
– Telesprzedaż jest dobrą okazją dla młodych osób, dzięki której mogą oni rozwijać swoje umiejętności negocjacyjne, czy też sprzedażowe, a także zbudować własne poczucie asertywności – uważa Arkadiusz Roguski, kierownik telesprzedaży w call center Netii w Ostrowcu Świętokrzyskim. Dzięki oferowanym przez nas zabiegom wdrożeniowym, szkoleniowym, stawianiu celów, które należy osiągnąć, udaje się nam przygotować pracowników. U osób, które są otwarte i chcą rozmawiać, ale co ważne – również słuchać, będzie łatwiej odnaleźć się w tego typu pracy. W przypadku osób, które nie do końca w siebie wierzą, też potrafimy wydobyć potencjał, choć nie ukrywam, że potrzebujemy trochę więcej czasu i pracy. Nikogo na starcie nie skreślamy, wszystkim dajemy szansę; ważne, żeby były chęci i gotowość do podjęcia wyzwania. Mamy zespół wyspecjalizowanych trenerów i koordynatorów, którzy młodych ludzi kształcą na sprzedawców.
Obecnie ostrowieckie call center Netii zatrudnia około 160 osób i ma pracę oraz dostępne stanowiska dla kolejnych. Aktualnie rekrutuje na stanowiska: Konsultant Telefoniczny, Koordynator Zespołu, Specjalista Wsparcia Sprzedaży.
– Widzimy zainteresowanie pracą u nas już u osób w klasach maturalnych, które zaraz po tym jak zdadzą egzamin dojrzałości, chcą zaczynać pracęmówi Arkadiusz Roguski. Mamy świadomość, że spora grupa z tych młodych osób po wakacjach będzie chciała uciekać do dużych miast i tam studiować. To bolączka Ostrowca Świętokrzyskiego, że osoby nie mają możliwości kontynuowania nauki na miejscu. Tymczasem Netia otwiera swoje możliwości na pracę zdalną. Jeżeli konsultant przeszkoli się u nas i okazuje się, że jest dobry, a do tego ma samodyscyplinę, jesteśmy w stanie mu dać laptop i powiedzieć: „kolego, koleżanko chcesz studiować w Krakowie, Kielcach czy Warszawie, zrób to, ale równocześnie dla nas pracuj”. Na razie nie jest to może duża skala, ale jednostki się już pojawiły; widać, że są zmotywowane i radzą sobie dobrze.
Jak słyszymy, na pracę w telesprzedaży w centrum Netii nie decydują się tylko osoby młode.
– Jesteśmy otwarci na wszystkich, którzy chcą podjąć pracę- słyszymy w ostrowieckim call center. Jeśli nawet ktoś nie potrafi sprawnie obsługiwać urządzeń biurowych, na pewno jesteśmy w stanie pomóc. Jeśli ktoś jest tylko gotowy na naukę, zapraszamy. Na początku dla osób, które nie pracowały przy komputerze, obsługiwanie tylu aplikacji wydawać się może trudne, ale wszystko jest do opanowania. Mamy osoby pracujące u nas na telesprzedaży już od 5-6 lat, bowiem odpowiada im np. krótki dzień pracy, który pozwala na równoczesną realizację innych aktywności. Obecnie mamy tyle samo pracowników w wieku 18-30, co i 30- 40. Osób pow. 50 roku życia jest zdecydowanie najmniej.
Osoby, które zdecydują się na pracę w call center Netii w Ostrowcu Świętokrzyskim, będą obsługiwać albo tzw. ruch przychodzący, albo będą sami kontaktować się z klientami.

– Od kilku lat Netia zacieśnia współpracę w ramach Grupy Polsat Plus, której jest częścią – mówi Karol Wieczorek, PR Manager Netia SA. Współpraca w ramach tej największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w naszej części Europy przejawia coraz bardziej atrakcyjną ofertą dla klientów, jak też wieloma nowymi projektami naszego call center w Ostrowcu Świętokrzyskim. Zyskaliśmy bowiem możliwość prowadzenia dodatkowych projektów sprzedażowych, utrzymania i obsługi klientów również na rzecz innych fi rm z Grupy Polsat Plus. Trzeba też wiedzieć, że także w naszym regionie rośnie liczba osób korzystających z oferty Netii. 
– Dzięki modernizacji naszej sieci do standardu światłowodowego oraz dostępowi hurtowemu do sieci budowanej m.in. przez firmę Nexera ze  środków europejskich, możemy oferować bardzo szybki dostęp do internetui nowoczesne usługi telewizyjne nietylko w samym Ostrowcu Świętokrzyskim, jak i okolicznych miejscowościach- dodaje Karol Wieczorek. 

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *