Od 1 marca br. powiat ostrowiecki ma nowego rzecznika konsumenta. Funkcję tę pełni Adriana Jezural. Z pochodzenia jest ostrowczanką. Ukończyła studia prawnicze na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Pani A. Jeruzal przez kilkanaście lat pracowała jako radca prawny w spółkach kapitałowych branży informatycznej, budowlanej i produkcyjnej. Ostatnio pracowała w jednej ze spółek gminnych oraz realizowała nieodpłatną pomoc prawną w jednej instytucji samorządowych.
?php>?php>-Myślę, że moje doświadczenie w dziedzinie prawa, w szczególności w zakresie prawa cywilnego i gospodarczego, będzie pomocne w pracy na stanowisku powiatowego rzecznika konsumentów. Mam nadzieję, że godnie zastąpię mojego poprzednika pana Marka Osmalę ? mówi A. Jeruzal.
?php>Z pewnością konsumenci z powiatu ostrowieckiego będą mogli liczyć na profesjonalne wsparcie w rozwiązaniu ich problemów, z którymi zderzają się w życiu codziennym. Jak przyznaje A. Jeruzal, z każdym rokiem zwiększa się świadomość konsumentów, co do przysługujących im praw, ale też obowiązków wynikających z zawieranych umów.
?php>Obowiązujące obostrzenia wynikające z sytuacji epidemiologicznej ograniczają możliwości bezpośrednich spotkań, stąd też mieszkańcy zachęcani są do kontaktu z Powiatowym Rzecznikiem Konsumenta drogą telefoniczną tel. 41 247 61 42 w godz. 7.30 -15.30 w poniedziałki, wtorki, środy i piątki oraz drogą elektroniczną: [email protected]
?php>Bezpośrednie wizyty mieszkańców będą możliwe jedynie w pilnych przypadkach, po uprzednim umówieniu się telefonicznym.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz