Firma Tesco Polska przekazała pracownikom szczegóły planu dotyczącego skoncentrowania swoich działań w Polsce na formatach mniejszych sklepów, które notują lepsze wyniki.
?php>
Decyzja ta oznacza przebudowę największych hipermarketów w Polsce do formatu tzw. hipermarketu kompaktowego, który funkcjonował będzie obok istniejącego formatu supermarketów.
?php>
Pierwszy etap zmian we wszystkich pozostałych dużych hipermarketach zaplanowany jest na sierpień i wiąże się z redukcją asortymentu w największych sklepach, aby zakupy dla klientów były prostsze i bardziej przyjazne. Jednocześnie nowa oferta będzie także prostsza do zarządzania dla pracowników w sklepach. W hipermarketach kompaktowych oraz supermarketach gama produktów spożywczych również zostanie odpowiednio dopasowana i uproszczona.
?php>
- Nasza decyzja, by skupić się na mniejszych formatach sklepów odzwierciedla zmieniające się oczekiwania polskich klientów i trendy na rynku detalicznym- mówi Matt Simister, prezes Tesco w Europie Środkowej. -Nasze hipermarkety kompaktowe i supermarkety będą cały czas oferować bogaty wybór produktów spożywczych, wraz z popularną marką odzieżową F&F czy sezonowymi produktami przemysłowymi.
?php>
Do sprzedaży i zamknięcia wytypowano następujące placówki: HM Tychy, HM Warszawa Piastów, HM Rzeszów, HM Żary, HM Warszawa Gocław, HM Bydgoszcz, HM Gdynia ul. Nowowiczlińska 35, HM Gorzów Wielkopolski oraz mniejsze formaty w Sosnowcu i Warszawie przy ul. Wolskiej.
?php>
- Co do regionu świętokrzyskiego mamy wiadomość jedynie dotyczącą Kielc, gdzie w galerii Echo obiekt zostanie zmniejszony i dostosowany do nowego formatu- mówi Małgorzata Stępień Przewodnicząca Komisji Oddziałowej NSZZ Solidarność Tesco Polska Regionu Świętokrzyskiego. Nie mamy informacji, że jakieś ruchy w tym likwidacje, czy zwolnienia dotkną inne placówki handlowe w naszym regionie.
?php>
Więcej o sprawie w poniedziałkowym wydaniu papierowym Gazety Ostrowieckiej.
0 0
ostrowieckie Tesco niesamowicie obniżyło loty co dobitnie widać po frekwencji klientów - teraz to taki średniej jakości sklep wielkopowierzchniowy z ubogim asortymentem ale z cenami na poziomie gdy był sklepem atrakcyjnym podażowo gdy ludzie przyjeżdżali z innych miast żeby kupić towary dobrej i bardzo dobrej jakości - dziś dyskonty Biedronka i Lidl przebijają atrakcyjnością tak znaną światową firmę ; Tesco podzieliło los MiniMala ,niegdyś wspaniałego marketu - smutne to dla nas Ostrowczan...
0 0
Idę się powiesić chlip
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ostrowiecka.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas ostrowiecka@ostrowiecka.pl lub użyj przycisku Zgłoś komentarz