#LocalLove musisz się dołączyć!

Pisaliśmy o nieaktualnych mapach Ostrowca Świętokrzyskiego w serwisach Google, tymczasem jak się dowiedzieliśmy, obecnie ponad 70% osób w Polsce szuka informacji o lokalnych firmach właśnie w Google.
Połowa z nich sprawdza aktualne godziny otwarcia, a co trzecia możliwości dostawy. Zaktualizowana wizytówka z kompletem informacji w wyszukiwarce i na Mapach Google pomaga przedsiębiorcom w dotarciu do klientów. Takie firmy otrzymują średnio 4,3 razy więcej telefonów, a ich strony odwiedza 2,6 razy więcej zainteresowanych.
By pomóc lokalnym biznesom Google organizuje wyzwanie #Local- Love i zachęca użytkowników do spacerów oraz aktualizowania informacji o lokalnych biznesach na Mapach. W ramach wyzwania do 24 maja br. użytkownicy Map Google na urządzeniach z systemem Android mają 4 tygodnie na zaktualizowanie 25.000 informacji o lokalnych biznesach w Polsce. W aplikacji Mapy Google (w zakładce Opublikuj) na czas wyzwania został dodany specjalny licznik z postępami. Po wybraniu go pojawia się kilka pytań dotyczących biznesów w okolicy, które wymagają aktualizacji. Wystarczy potwierdzić informacje (np. “Czy ta cukiernia jest otwarta do 17:00?”/ “Czy to miejsce istnieje?”) jednym dotknięciem, żeby jego aktualizacja była zaliczona do całkowitej puli. Realizację wyzwania wspierają internetowi twórcy, którzy na co dzień kupują lokalnie, odwiedzają i promują firmy w swojej okolicy – @szafasztywniary, @magdajagnicka, @gri_cori. Wszystkie szczegóły dotyczące wyzwania #LocalLove można znaleźć na blogu Google Polska.
– Zapraszamy Was do wyzwania #LocalLove – dołączcie do nas używając dowolnego urządzenia mobilnego z Androidem – aktualizujcie informacje o lokalnych biznesach i tym samym wspierajcie właścicieli firm w Waszej okolicy: http://bit.ly/LocalLoveChallenge – apeluje Google Polska. 

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *