PGE Obrót przestrzega

Nieuczciwi handlowcy, podszywający się pod markę PGE znów pojawiają się w domach ich klientów.
– W ostatnich dniach pracownicy PGE Obrót odbierają sygnały od klientów, którzy podpisali niekorzystne dla nich umowy, zmieniając tym samym bez swojej wiedzy sprzedawcę energii -mówi Mariusz Majewski – rzecznik prasowy PGE Obrót.
Żeby nie dać się oszukać nieuczciwym sprzedawcom: należy sprawdzić tożsamość handlowca, który nas odwiedza i to, jaką firmę reprezentuje, dokładnie zapoznać się z dokumentami, które nam proponuje- skontrolować wysokość opłaty handlowej,
kary za nieterminowe wpłaty oraz wszelkie dodatkowe koszty, a także sprawdzić, jakie są warunki rozwiązania umowy oraz zachować jeden egzemplarz umowy, jeśli już ją podpisaliśmy.
W przypadku podpisania umowy poza siedzibą firmy (czyli np. w domu) mamy prawo do jej rozwiązana w ciągu 14 dni, bez żadnych negatywnych skutków.

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *